Cockpit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje1986

Cockpit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-05 19:01

Ik las net een stukje over Cockpit (v. Cantus) en daar stond ook een foto bij. Wat een geweldige hengst!!! Weten jullie misschien wat meer over deze hengst of nakomelingen van hem???

Mansolein

Re: Cockpit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:02

Ik heb wel een duitse folder waar info over hem in staat. Ik vind het al een paar jaar een geweldige hengst om te zien die heel goed kan bewegen en de veulens van hem doen dat ook.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:05

Vriendin van me heeft er een van Cockpit, nu 2 jaar en nog hengst. Volgend jaar gaat hij naar de hengstenkeuring in Duitsland waar hij volgens kenners erg hoge ogen gaat gooien!

Een echt hele stoere schimmel, mega-front erop, mooie kop, super bewegen, heel sterk paard en springen als een raket. Gewoon een geweldig en compleet paard, want hij is ook nog eens erg leuk in de omgang (wel wat 'stoer' Schijnheilig ).

BiondaMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 19:13

Hallo

Informatie over Cockpit kun je vinden op www.gestuet-tannenhof.com
Daar staat o.a een videotje van hem op. In de hengstkatalogus staat zeer veel info met foto's van deze hengst.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:26

Jaaaa!! Ik zag hem vandaag!!!
Wat een prachtige hengst...
Leek me ook wel wat voor Agnes Tong uitsteken (zal het eens voorstellen op stal Tong uitsteken Tong uitsteken Haha!)

Ben dus ook wel benieuwd naar nakomelingen van hem!!

Missouri; heb je misschien ook foto's van die hengst van je vriendin???