ik heb een vraagje wie heeft er allemaal een veulentje van Zidar z07
ik had er bijna een maar dat is op t laatse moment afgezegt dat was vorg jaar ik had een verzorg fjordje bonito een veulentje van zidar ik had bijna haar zusje gekocht
ik hoop dat iemand fotos heeft van veulen van zidar en van zidar zelf!
Ik sluit me volledig bij Miekjuh aan.....op Fjordenwereld weet ik zo uit mn hoofd dat er minimaal een persoon is met een zidar-nakomeling (want herinner me nog iemand die een gaap-foto van m gemaakt had)
*even opgezocht* Renskeee met Kitty (v. Zidar) Pjolly met Pjolly (mv. Zidar) Nora-fan met Nora (mv. Zidar)
Jaaaa en jouw verzorg fjord is mijn Boontje Maar ik hoef denk ik geen foto te plaatsten want je kent haar al enje vind haar prachtig moet ik elke keer weer aanhoren En bij mij op stal hangen een aantal foto's van deze stoere en knappe hengst! Ja ik ben trots op zijn nakomelingetje Bonito ( stamboek naam Zariska )
ik heb erg veel nakomelingen van Zidar gekent en ook aan gereden. Mijn vriendin heeft een tijdje met deze hengst gereden. Was een erg braaf dier dat graag voor je wilde werken. Ze is ook wel eens onderling met hem gestart en dat resulteerde in een eerste plaats. Volgens mij heeft Zidar officieel L dressuur gelopen.