Indra is 6 mei 2005, rond half 11 savonds bevallen van een prachtig hengstveulen. Zijn naam is Amaro van Luchtenburg.
Hij is zoooo mooi en zoooo lief!!!
ik werd savonds rond kwart voor 11 gebeld voor Bianca, het veulen was er! Ze zei dat de bevalling best moeilijk was geweest, het veulen wilde niet goed eruit komen, dus de dierenarts moest komen, en moest echt "trekken" om het eruit te krijgen. Maar, helemaal gezond! Dus mijn vader, zusje en ik er meteen naartoe. Moeder en kind maken het allebei heel goed, alleen de nageboorte duurde best lang, en daar had ze echt pijn van. Ze vond het ook duidelijk te onrustig, omdat er best veel mensen waren. Dus we zijn niet zo lang gebleven, en daarna weer weg gegaan, om het voor haar makkelijker te maken. Maar ik heb natuurlijk wel wat foto's gemaakt!
vandaag (7 mei) ben ik weer geweest samen met mijn vriendin Cindy.
En allemaal foto's gemaakt! Het is zoooon schatje he.. op het begin vond hij het wel een beetje eng allemaal, maar daarna konden we hem egt overal aaien, echt overal..
nog even voor degene die het niet weten:
Ik heb Indra gekocht toen ze 3 maanden drachtig was, en het veulen zou van de vorige eigenaar blijven. (omdat ik haar zelf moet onderhouden, en ik kan nooit 2 paarden onderhouden) Ze zou dan daar ook gaan bevallen. Ze zou van de 2e dekking uigerekend zijn op 14 april, en van de derde dekking op 24 april. Omdat ze het niet precies wisten, is ze 5 april al opgehaald. Uiteindelijk is ze pas 6 mei bevallen
Naam van het veulen: Amaro van Luchtenburg
Moeder: Indra van Luchtenburg
Vader: Amor van Kwistengelt
FOTOOOO'S::::
De eerste 3 foto's zijn van 6 mei

3 kwartier na de geboorte ongeveer

----------------------------------
deze foto's zijn van 7 mei

eerst de mooie en lieve mama

en de mooie papa

aahh zo lief.. wel een beetje wazig

lekker drinken
ziet er nog best grappig uit
Ja lekker he als Cindy je kriebelt
een kusje
aahh lieff
een kusje voor de liefste mama van de wereld!

lekker he
tja, wordt je best moe van, door de stal heen galoperen
ja echt, nog steeds moe ervan
aahhh wat is DAT toch lekker!
Nou tot nu toe waren dat ze! Hij is nog niet buiten geweest, maar jullie krijgen nog 1000000000 fotos te zien hoor!!! of je wilt of niet
groetjes daisy

Wat Leuk! Heb Je al een naam voor Hem?