Toch niet een 2ling?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hanney

Toch niet een 2ling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 22:57

Haay k ziet dus even met een mega probleem bij ons op stal staat een falabellaecht te klein maar dieis dus zwanger en is dus al over tijd maar wordt dikker echt die buik hangt dus bijna letterlijk op de grond nog een 20 cm ofzo k heb soms echt medelijden met haar en als je dus van boven afkijkt zie je dus echt een mega ton letterlijk. De eigenaar heeft geen geld genoeg (ofzo snap het allemaal ook niet meer maar alsk er wat van zeg krijg k een snaai terug nou lekker dan......) voor een scan te laten maken. Vind het echt zielig! Maar dat paardje blijkt wel nergens last van te hebben die eet gewoon door maar het is ook wel een vreemd beestje hoor,
Ik wou het even kwijt weet ook niet waarom maar ja.
Doei Lianne
Ps. Ik laat het wete als er iets gebeurt is..

Hanney

Re: Toch niet een 2ling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 22:59

owh haha stuk vergeten :S maar kijk stel dat ze nu verwacht van een 2ling ik hoop het echt niet! maar is daar mogelijk voor? ja toch maar meestal overleeft de moeder niet maar ja we wachten af k ga morgen foto's m,aken maak gelijk even van haar kan je het zien!

briandylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:03

Ben benieuwd naar de foto's

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 00:19

Je moet er wel rekening mee houden dat mini's en shetlanders vooral dikker lijken. Sommige mini's krijgen echt een mega mega buik en dan komt er een klein veulentje uit Clown
Dit wil niet wegnemen dat de kans er is.

Ik ben benieuwd naar de foto's.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 00:26

ik moet eerlijk zeggen dat ik het verhaal niet helemaal begrijp.. maar ik ben ook benieuwd naar de foto's.
Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 08:16

Als de merrie binnenkort moet bevallen is er op een scan niet meer te zien of het nu om een of twee veulentjes gaat.