info over Acord II nakomelingen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

montender78

info over Acord II nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 19:06

Heb zelf een tijd geleden een acordII veulen gekocht, een acordIIxaldatusxsilvioI.Ben wel benieuwd naar nakomelingen van AcordII ik weet dat zijn nakomelingen in duitsland befaamd zijn en er vele op nationaal /internationaal niveau lopen maar weet eigenlijk niet veel over nakomelingen hier in ons kikkerlandje.
wat voor types zin het?Fokt hij vermogen door en zijn de nakomelingen niet al te groot?ben benieuwd! Pling

gabrycha

Re: info over Acord II nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:20

Gerd sosath heeft een hele mooie jonge accord 2 staan uit een landadel x grannus moeder. Paard met een prachtig exterieur, 1.68m hoog. Heeft een goede verrichtingsonderzoek gelopen en wat mij opvalt aan dit paard en meerdere accord 2 die ik gezien hebben dat ze een sterke en geode galoppade hebben, de een is alleen iets heter dan de ander. Knipoog

Lida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:12

Hiernaast een foto van zijn kleinzoon telt dit ook?
Een kennis van mij heeft een bij het AES goedgekeurde zoon van hem zijn naam is Arzberg.
En andere kennissen van mij hebben een in Westfalen goedgekeurde hengst zijn naam is Allround, die staat bij Inglestonhouse stud in Schotland.
Wat mij opvalt is dat zelfs zijn kleinkinderen trekjes van hem hebben.
Diegene die ik gezien heb vertreken allemaal van achteruit en hebben een super balans in de galop, alsof het geen moeite kost om te zitten, zijn totaal niet bang en vinden zichzelf heel leuk althans met die houding lopen ze zo van, zie je mij?
En ik weet dat het voor sommige niet telt maar die ogen van ze daar smelt je gewoon bij.
Zijn wel types die consequent opgevoed moeten worden anders regelen zij het wel even.
De mijne is zoals je wel zult begrijpen een zoon van Broere vdl Atlantic. Pling

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 23:15

Op mijn vorige stage hadden ze ook een acord staan. Wat er verder achter zit weet ik niet maar ik weet wel dat het een hele eigenwijse knol was, verder was ie heel lief maar zodra die moest werken was het echt een poepzak! je kon er niks mee beginnen vooral dressuurmatig niet! maar deze was ook springgericht! Maar dat was dit paard ik weet ook wel dat er ook fijne nakomelingen van Acord zijn! Haha!

montender78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 15:56

gabrycha schreef:
Gerd sosath heeft een hele mooie jonge accord 2 staan uit een landadel x grannus moeder. Paard met een prachtig exterieur, 1.68m hoog. Heeft een goede verrichtingsonderzoek gelopen en wat mij opvalt aan dit paard en meerdere accord 2 die ik gezien hebben dat ze een sterke en geode galoppade hebben, de een is alleen iets heter dan de ander. Knipoog

deze merrie heeft inderdaad veel balans in de galop en groot.Het is een echt vechtertje wil altijd voorop de ander veulens lopen.
Alle drie de gangen is iets waar je wat mee kan.Lijkt het allemaal te doen alsof het niks is.....wie weet....
Mooie ruige manen erop en dan een mooie bloederige kop erop.
Mooi ding. Haha!
En sinds gisteren heb ik er weer een bij, een larino uit een 5jr.carthagoxzeus merrie uit een leuke stam weet aleen niet meer hoe die heet...komt nog wel Pling
Haha!