KennedyxBelisar!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

KennedyxBelisar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 23:28

ik heb een superleuke drie jarige merrie gezien (kennedyxBelisar) zouden jullie me meer over deze bloedlijn kunnen vertellen en heeft iemand hier op bokt ook een kennedy of een belisar, ben er wel benieuwd naar, want waarschijnlijk word dit mijn nieuwe aanwinst.

Vajramani

Re: KennedyxBelisar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:05

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 09:13

thanx

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:08

Mijn merrie van Belisar moet ooit een veulentje gehad hebben van Kennedy,maar dat veulen moet nu zo'n 7/8 zijn..Mijn Belisar merrie is een heel goed dressuurpaard..goede gangen,heel ruim alleen achter wat te traag.Ze heeft veel aanleg voor de verzameling en de moeilijkere oefeningen.Ze heeft heel veel kracht achter,en heel veel schwung en souplesse.Het karakter staat van de Belisar nakomlingen niet altijd hoog aangeschreven maar die van mij heeft een super karakter..wil altijd werken wil altijd lopen is alleen een beetje zuur op stal.Ik denk dat je een leuk paard gekocht heb..wil je een foto plaatsen zodra je die hebt?
Hieronder een foto van mijn Belisar merrie{ ze is al 15 dat kun je wel zien op de foto,het is een stermerrie}
Afbeelding

KWPN_FAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:25

Vind het een mooie bloedlijn..wij hebben zelf een jaarling hengst op stal staan v. Kennedy uit mijn stermerrie v. Havidoff x Belisar..en kan enorm lopen. Ook een goed karakter terwijl dat bij moeder n stuk minder is. Belisars staan er niet om bekend makkelijk te zijn. Maar ze kunnen geweldig bewegen, vaak ontzettend mooie hoofden enz. Als je ermee om kunt gaan superpaarden! En Kennedy geeft wel goede karakters dus wat dat betreft moet je het niet laten!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:57

x
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:35

Mijn vorige paard was een Belisar en mijn huidige een Kennedy. Graag zou ik de volgende een combinatie van deze twee willen. Het hete en mooie koppie van Belisar, het koele van Kennedy. De ruimte van Belisar, de snelheid van Kennedy. Inderdaad de verzamelkracht van Belisar... tja, als ik het allemaal kan combineren..
Zet je de foto's hier ook bij?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 22:41

Een kennis van mij heeft een Kennedy x Belisar gehad. Was een mooie merrie, heel elegant, en kon erg leuk lopen. Ze had een werkelijk prachtig hoofd trouwens, heel fijntjes.
Helaas is de merrie naar de slager gegaan na een aantal mensen bijna dood te hebben geslagen, ook onder het zadel was ze staatsgevaarlijk.
Had echt een paar schroeven los, was amper aan te raken (direct gillen/slaan) en sloeg zonder waarschuwing. Je kon haar bij wijze van spreken half dood slaan en ze knipperde niet eens. Beest was volgens mij ook niet 100%.
Wel heel erg zonde, het was echt een prachtig ding.
Heb nog wel wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 15:15

Dat paard heb ik denk ik 1 a 2 jaar geleden ooit ergens te koop zien staan..Hoe groot was ze? En Janna of Supertje..hoe heette die Kennedy x Belisar's van jullie?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 18:44

Klopt, paard heeft inderdaad een tijdje te koop gestaan. Maar de eigenaresse heeft toen toch besloten niet iemand anders een levensgevaarlijk paard te verkopen. Dit paard heette Tenny, weet alleen niet of het ook haar volledige stamboeknaam was.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 18:49

Groot gelijk heeft ze..ik ben eig. op zoek naar de nakomeling van mijn merrie die Passe-Partout moet heten {stamboeknaam}

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:50

Supertje schreef:
Klopt, paard heeft inderdaad een tijdje te koop gestaan. Maar de eigenaresse heeft toen toch besloten niet iemand anders een levensgevaarlijk paard te verkopen. Dit paard heette Tenny, weet alleen niet of het ook haar volledige stamboeknaam was.

Ik heb hier nog een foto van deze merrie:
Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:28

Wel een bloedmooi beestje zeg..