wie kent jasmine, syara, brillant,bravoura mischien

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beaudy_

wie kent jasmine, syara, brillant,bravoura mischien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 14:12

hallo, bokkers

een tijdje geleden heb ik hier ook al een topic geplaast over mij pony beaudy. over zijn stamboom

ik ben nu al een heel eindje verder maar het wil niet meer zo vloten dus vraag ik aan jullie boker of jullie een van deze pony en paarden namen ken en zo ja weet jullie of ze nog leven en zo ja waar staan ze en hebben ze nog meer afstamelingen.

wie ken:

de pony jasmine???
hij/zij heeft op 21 mei vorig jaaar op nprs hippo kampioen schappen gereden en is in de L kampioen geworden

de pony/paard syara???
deze pony heeft kampioen schappen nrps op 9 august 2003 in son gereden en is daar in 1ste geworden in de M-2 met 157 punten.

en als laast wie ken de vander en moeder van beau dinamique hun namen zijn:

vader van beau dinamique heet:
brillant en hier stond een nr bij en dat is het volgende nr 1121 R wil graag weten wat dit betenkend

en moeder heet:
bravoura en ok bij bravoura staat nr bij346027181 R (H) wil graag weten wat dit betenken

als je ook maar iest weet over deze pont en paarden zou ik dat graag willen weten of als je iest weet waar ik dit kan vinden ook graag vertellen aan mij via bokt.

alvast bedankt voor het lezen. OK dan!

vriendelijk groetjes danique of je kunt ook iest laten weten via dit mail address beaudy_1@hotmail.com