Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar hij had wel ontzettend veel kwaliteit. Kon geloof ik ook ontzettend goed springen, ik heb me er zelf alleen nooit aan gewaagd.
HocusTivoli schreef:Ik heb jaren geleden eens een tijdje een Joost gereden. Superlief dier op stal. Met rijden kon hij alleen behoorlijk "ontploffen", liet hij je soms alle hoeken van de bak zien.Maar hij had wel ontzettend veel kwaliteit. Kon geloof ik ook ontzettend goed springen, ik heb me er zelf alleen nooit aan gewaagd.

adriana schreef:Wij hebben een pref. prest. merrie van Joost gehad, de eigenaar heeft haar veel gecombineerd met Nimmerdor bloed.
Dat heeft heel goed gepast, de nakomelingen hebben allemaal Z of hoger gesprongen en er is een heel goed dressuur paard uit gekomen.
Het karakter was super van die merrie.
Ze is 26 geworden.
Sugarmiss schreef:Klinkt helemaal als het paard wat ik ken met Joost afstamming. Bruin, kort/vierkant, naam begon met E.. Springen kon die idd, weigeren deed ie nooit.

Rupsje schreef:aan dondahsteen.. die rechtermerrie, hoe heet zij ?
joostvangestel schreef:Ik heb er eentje, bijna 5 jaar, twee blauwe ogen en palomino. Luistert naar de naam Jan en kan heel goed springen.
Hij heeft een geweldig karakter, soms wat temperamentvol maar vooral ook heel speels.
Ik denk dat hij nou 1.20m is, maar verwacht dat hij doorgroeit tot de 1.90m
Het is trouwens een Joost x Alpo

joostvangestel schreef:Ik heb er eentje, bijna 5 jaar, twee blauwe ogen en palomino. Luistert naar de naam Jan en kan heel goed springen.
Hij heeft een geweldig karakter, soms wat temperamentvol maar vooral ook heel speels.
Ik denk dat hij nou 1.20m is, maar verwacht dat hij doorgroeit tot de 1.90m
Het is trouwens een Joost x Alpo
sarabande schreef:Dan wordt ie wel wat groter dan zijn vader zeg