Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mansolein schreef:Een kennis van mij die handel heeft in dressuurpaarden heeft altijd interesse in zeoliet paard.

Mansolein schreef:Een kennis van mij die handel heeft in dressuurpaarden heeft altijd interesse in zeoliet paard.
Nicky74 schreef:Ik ken er een: een zeoliet uit een notaris merrie.
Liep Intermediare 2 in de USA bij zijn vorige amazone is nu inmiddels verkocht. Ik heb hem zadelmak gemaakt als 3 jarige. geweldig dier, goed beweging en een makkelijk karakter
SuzanneHk schreef:Op www.hippischepassage.nl staat een zeoliet die lichte tour loopt.
Loesvb schreef:SuzanneHk schreef:Op www.hippischepassage.nl staat een zeoliet die lichte tour loopt.
wie is dat, die erop zit??
Loesvb schreef:Mansolein schreef:Een kennis van mij die handel heeft in dressuurpaarden heeft altijd interesse in zeoliet paard.
Hoe heet diegene en heb je een adres van hem/haar; een vriendin van me heeft een zeoliet te koop!
Maar in dit topic valt dat nog wel mee
knolliepower schreef:Zeoliet brengt verdriet is mij altijd verteldMaar in dit topic valt dat nog wel mee