heeft er iemand afstammelingen van HAMLET ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Nann_

heeft er iemand afstammelingen van HAMLET ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 19:05

haaj,
nou de titel spreekt voor zich..... ik rij namelijk een merrie ( Hamlet X Pion ) en ze is nu bijna 9.... en ik vroeg me af... of er meerdere mensen zijn die een hamlet hebben?? en hoe hun karakters zijn... en hoe ze qua bouw zijn enz....?? als je n foto kan plaatsen graag Haha! ik ga proberen of k dr n mooie foto op kan krijgen Clown

_Nann_

Re: heeft er iemand afstammelingen van HAMLET ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 19:08

het is niet een super mooie foto.. maar dit is dus dr koppie....
Afbeelding

k hoop dat de foto lukt Tong uitsteken k zal binnenkort effiess n foto van dr helemaal maken Knipoog

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:11

Ja ik ben ook erg benieuwd naar andere afstammingen van Hamlet! Hoe lopen ze in de sport?
Wij zijn namelijk op zoek naar een paard en hebben een Hamlet geprobeerd. Hij was niet geweldig mooi (witte kop, 4 hoge witte benen, daarentegen wel een onwijs dikke staart) maar wel braaf, had ik het idee.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 19:36

ja de meeste hamlet's hebben idd een vrij braaf karakter gloof ik... dat is teminste wat ik heb gehoord.. en oris is idd ook niet zo moeilijk.. behalve als dr moeders kant naar boven komt Clown maar op stal kan je dr allees mee doen en valt ze gewoon in slaap... als zet je dr een 2 jarig kind op dr rug... ze blijft gewoon staan asl n mak lammetje... alleen zijn ze qua bouw volgens mij vrij lang meestal... wa ik gezien heb dan... maar dat verschilt natuurlijk... licht er maar net aan wie de mamma is Tong uitsteken

Bubbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:07

Ik ken een 9-jarige Hamlet-ruin die Lichte Tour loopt. Een heel leuk paard met een heel sterk karakter (is pas sinds paar weken gecatsreerd). Hij is echt heel stoer, zwart, bles en witte benen. Helaas is hij niet zo heel groot (ca 1.63 m). Kan wel geweldig bewegen passageren.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:15

Silly's buurpaard is een Hamlet x Esteban. Een 8jarige ruin, donkerbruin met 4 hoge witte benen en een wit hoofd Haha!

Hij kan echt heel erg goed bewegen en springen. Qua bouw vrij beknopt en mooi bespierd, echt een stoer rond beestje om te zien. Hij is rond de 1.66m.
In zijn karakter is hij nogal apart Knipoog
Wel heel braaf, maar als hij iets echt niet wil kan-ie nogal lomp worden.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 20:16

ja de meeste hamlet's hebben vrij veel wit gloof ik .... en die ik rijd.. is iets boven de 1,70 gloof ik.... en dat passageren hebben ze wel in zich gloof ik Tong uitsteken

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 20:18

ik gloof wel weer veel.. haha stopwoordje Clown mrgoed... idd kunnen ze noal eens lomp zijn jaa.... en die ik rij heeft dan ook nog eens die leuke genen van pion... Verdrietig dus als ze echt ietss niet avn plan is kan ik t maar beter opgeven... wnat dwingen helpt niet bij deze paarden heb ik het id...

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 15:02

k ben bezig met het kopen van een HAMLET x JOOST moet alleen nog gekeurd worden, donkerbruin met veel wit op de benen en een brede bles echt een plaatje, tis een elite merrie heel fijn te rijden alle knoppen zitten erop!zodra die van mij is plaats ik fotos!

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 15:56

ik heb 2 jaar lang een Hamlet x Voltaire gereden.. was erug leuke merrie van rond de 1.70 denk ik.. Er zat vrij veel pit in, en ze is een enorme zenuwpees! Maar sprignt als de beste! Verder is ze een vos, met 2 witte beentjes en een vrij brede witte bles Lachen

suzarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:49

Hier in de omgeving loopt een Hamlet in de Z2 Dressuur en misschien momenteel al wel hoger dit paard wint erg veel is helemaal donkerbruin en meet wel 1.80

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 16:05

Ik heb een Hamlet X Ferro jaarlingmerrie. Een echte drammer met flink veel pit. Maar dit heeft ze misschien ook wel van haar moeder. Is ook een pittige tante.
Dit was ze op drie dagen oud:
Afbeelding

En dit was ze 15 april:
Afbeelding

Ondertussen heeft ze een lekker zacht velletje gekregen. Ze is zwart, maar door de zon bruin verkleurd. Heeft twee witte achterbeentjes en linksvoor een wit voetje. Super veel wit kun je het niet noemen. De meeste Hamlets die ik ken zijn witter.
Verder zal ze zo rond de 1.70 worden.
Ook is ze niet 1 van de slimste. Loopt regelmatig met haar kop tegen de staldeur of stoot zichzelf aan een balk. Maar dat komt nog wel goed (hoop ik). Als je meer wilt weten, hoor ik het wel.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 19:44

je ziet het wel goed dat er hamlet in zit vind ik hoor... vooral dat rechthoekige- en hoog benige... en dan da lompe idd... die ik rij heeft ook al 1000 wondjes op dr hoofd gehad gloof ik Tong uitsteken

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 20:57

hmmm.... t zijn dr toch maar vrij weinig tot nu toe Tong uitsteken wel jammer...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:08

suzarma schreef:
Hier in de omgeving loopt een Hamlet in de Z2 Dressuur en misschien momenteel al wel hoger dit paard wint erg veel is helemaal donkerbruin en meet wel 1.80

Heet die ruin soms Mambo? Want dan ken ik hem wel, en weet ik ook waar hij gekocht is.
Bij ons in de springles loopt een klein bruin bloedkikkertje. Ook van Hamlet, heel fel ding. Maar wel willen springen.

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:23

ja ik hoor wel van meerdere mensen dat het felle paardjes zijn..

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:23

Maaaar.. hamlet is en blijft mijn favo hengst hoor!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 09:35

die ik rijd is geen fel paard hoor... eerder n luie koei Tong uitsteken maar ze kan idd weleens mutserig reageren.. dta iets opeens "eng "is... maar dat valt reuze mee.. ze heeft meer dr uiterlijk van dr pa geerft gloof ik en dat rottige karakter van dr pion kant zullen we maar zeggen.... maar t is echt geen heethoofd... vandaar dat k dit bericht geplaatst heb... k was gewoon benieuwd...

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:38

Nou, ik hoop maar dat die van mij een springer wordt dan... Ik had gister mijn pony en jaarling en pony in de buitenbak gezet. Had een hele mooie constructie gemaakt van een hindernisbalk en een staander, zodat ze er niet uit konden. De balk vond ze overigens wel erg lekker Verward Maar toen ik haar eruit ging halen, durfde ze niet over de balk heen. Whoosh! (die had ik dus neergelegd op de grond he... Haha! )
Ze was overigens wel helemaal door het dolle heen. Constant rennen en met mijn pony spelen enzo. Ze heeft het voorjaar in der kop.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 10:49

oww wat een held Tong uitsteken ( op sokken ) hahaha maar oris die doet ook altijd alsof ze bang is voor n hindernis.... en ze kan hardstikke goed springen... en nog vrij hoog ook... voor een paard wat nooit springt bijna.. dus er is wel hoop voor je Tong uitsteken maar je veulen ziet dr idd wel uit alsof die wat rechthoekig gebouwd is.. dus t wordt hoop k voor jou wel n springer Knipoog maar k vind em als veulen btw echt een schatje hoor !!! daar zie je echt goed dat t n Hamlet is Haha!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 14:43

Ik moet eigenlijk zeggen dat ze helemaal geen rechthoekige bouw heeft. Heb er niet zoveel zicht op, maar over alles wat ik gelezen heb over rechthoek en vierkantsmodel, vind ik haar eerder neigen naar het vierkantsmodel. Het is ook niet zo'n goede foto moet ik toegeven. Als ik een betere foto heb, zal ik die plaatsen en mogen jullie oordelen Lachen .

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 17:39

ik vind em op die 2e foto vrij rechthoekig.. maar jaa.. t is idd wat je zegt niet zo'n goede foto om dat te kunnen zeggen...misschien van opzij gezien dat ie wel vierkanter lijkt hoor...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 18:14

Wat kost Hamlet eigenlijk aan dekgeld?

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 18:55

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:54

Je hebt gelijk. 700 euro. zo op het oog absoluut een interssante hengst voor mij, ook omdat ik al meer dan eens ZEER goed bewegende nakomelingen van hem heb gezien. Want hij fokt echt niet alleen goede springpaarden hoor. Alleen weet ik nu wel waar dat hele hete vandaan komt: van Notaris. Dat was een zeer dominant heethoofd. Ik vrees dat hij om die reden toch niet in aanmerking komt voor mijn merrie. Wel jammer, hij is echt heel mooi.