Peach kegeld, is onrustig, en tegelijk erg slom, wilt niet lopen, wilt niet eten, wilt niet uit haar stal, haar bekken spier zijn geheel verslapt en haar bil spier zijn aan het verslappen, haar kling is vuur rood van binnen en opgezwollen.
Ik ben redelijk zenuwachtig maar probeer als ik op stal kom, de rust zelf uit te stralen maar Goldy heeft mij door! Die is erg nijdig op moment tegen iedereen en als. Zij is ook suikerwater aan het verliesen, aan het verslappen (bekken spieren) en uier om U tegen te zeggen
(zij krijgt haar achterbenen ECHT niet meer samen). Goldy is pas 15 mei uitgerekend maar dat haald ze niet.Als ze maar niet tegelijk gaan veulenen !
En alweer de dierenarts op stal voor de spuitjes op een zondag en dan ook nog een feestdag >;)
Heb de video kamer van mijn vriendin geleend en mijn zoon heeft deze week een digitale camera gekocht dus ben ik klaar voor de foto's .... als ik eraan denk
, is nog 2 weken te vroeg en nog maar 314 dagen! Zij wilt ook weg van de jongens en in d'r stal?