Tonight is the night !!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peterina

Tonight is the night !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 16:53

Title zegt het al ... volgens mij gaat het vanavond gebeuren Hyper!

Peach kegeld, is onrustig, en tegelijk erg slom, wilt niet lopen, wilt niet eten, wilt niet uit haar stal, haar bekken spier zijn geheel verslapt en haar bil spier zijn aan het verslappen, haar kling is vuur rood van binnen en opgezwollen.

Ik ben redelijk zenuwachtig maar probeer als ik op stal kom, de rust zelf uit te stralen maar Goldy heeft mij door! Die is erg nijdig op moment tegen iedereen en als. Zij is ook suikerwater aan het verliesen, aan het verslappen (bekken spieren) en uier om U tegen te zeggen Wow! (zij krijgt haar achterbenen ECHT niet meer samen). Goldy is pas 15 mei uitgerekend maar dat haald ze niet.

Als ze maar niet tegelijk gaan veulenen !

En alweer de dierenarts op stal voor de spuitjes op een zondag en dan ook nog een feestdag >;)

Heb de video kamer van mijn vriendin geleend en mijn zoon heeft deze week een digitale camera gekocht dus ben ik klaar voor de foto's .... als ik eraan denk Haha!

Myrz

Re: Tonight is the night !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:03

en en en en??
Laat het ons weten als het zover is hé!
Iig veel succes!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 17:07

Slaapzak, matras, dekens, zweetdeken (voor Peach), koeldoos (drinken en eten voor mij), kussen, video, camera, gsm, lamp, warme trui, wollen sokken .... ligt al allemaal klaar in de auto om mee naar stal te gaan. Ik kampeer vanavond op stal !!

Ga rond om 19 uur, 20 uur en 21 uur kijken en dan blijf ik daar.

Laat je morgen weten de watte en hoe. (met foto's al het mij lukt!)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:36

Spannend!! Veel succes!!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:22

Veel succes, ik duim mee! Lachen

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:55

Spannend hoor! Veel succes

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:11

Spannend!! Ik ben benieuwd of ze ook werkelijk gaat veulenen vannacht. Dan zien we morgen de foto's wel he.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:30

En is er al wat?

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 10:05

Ben net thuis. Nog niets maar ze heeft ween. Staat sedert 03 uur vanmorgen een dansje te doen met haar achterbenen, de ene omhoog en dan de andere. Ze heeft ook de hele avond niet gaan liggen; Melk druipt eruit!
Ik heb besloten om haar een klein uurtje alleen te laten want dan gaat ze misschien liggen en dan is het gebeurt!

Goldy spuit melk op dit moment Verward , is nog 2 weken te vroeg en nog maar 314 dagen! Zij wilt ook weg van de jongens en in d'r stal?

Rare meiden heb ik: Peach staat in Goldy's stal en Goldy in Peach's; met vrij loop naar een kleine weitje.

De buurman (77 jr en zit op zijn veranda die over de wei uitkijkt) heeft gezegd dat ie de jongens in de gaten zal houden, als die beginnen onrustig te doen beld hij.

Ga eten klaar maken voor mijn mannen en dan weer terug naar de stal.