Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

Anneke1 schreef:@ knolliepower: het is een paard en ik denk niet dat ze wilt dat we het houden tot ze drie jaar ofzo is. Omdat zij zelf ook al 6 paarden heeft en ik ga nog naar school en een veulen heeft veel aandacht nodig. Ik heb ook niet veel tijd met het school dan en ik moet nog 1 keer in de week gaan werken voor mee mijn paard te onderhouden. Dus een veulen houden is nog niet echt een optie. Mjah maar het instinct zal ze wel hebben als ze ouder is maar dan zijn er meer risico's. Er staat een paardje op stal en die kon op haar 16 niet meer gedekt worden omdat ze te oud was en er te veel risico's aan verbonden zijn.
_Sheila_ schreef:zolang het veulen en de merrie maar gezond zijn dan is het toch goed, lijkt mij
Alikesflame schreef:Ik heb ook een nakomeling van een hengst die(nog) niet goedgekeurd is. De fokker er van heeft wel goed bekeken of de combi kan. En er is een erg leuk paard uitgekomen. Hij heeft de hengst nu meerdere malen gebruikt. En ik mag zeggen dat de nakomelingen meer dan gemiddeld goed zijn. En ze zijn ook voor geen kattepis verkocht. Er zijn zat mensen die een dier zonder papier kopen. (je krijgt trouwens een blauw papier) Maar je zal denk ik wel minder krijgen dan met een goedgekeurde ouder.
Veulens zonder papier kan je genoeg vinden (erg genoeg) en kopen voor heel weinig geld, soms zelfs onder de €500! Wil je daarvoor fokken?