wie heeft er hier een Gagson wimborn xx?????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mvanlenthe

wie heeft er hier een Gagson wimborn xx?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 21:23

Heb een tijd twee Gagson Wimborns gereden en ben nu nieuwsgierig naar zijn broertjes en zusjes waar ze zijn gebleven. Zal morgen even een aantal foto's proberen te scannen van deze Gagsons. Reacties zijn heel erg welkom!!!

TequilaRos

Re: wie heeft er hier een Gagson wimborn xx?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 22:42

Ik heb jaren geleden eentje gereden. Weet alleen nog dat het een vos ruin was van Gagson Wimborn xx. Verder helemaal niks meer. Was een gewoon paard waarschijnlijk, hij heeft in ieder geval geen indruk op mij gemaakt.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:09

Ik was wel weg van die hengst en baalde toen ik hoorde dat hij naar Engeland was verkocht. Ik zou graag nog eens een merrie van hem willen hebben.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:30

Een vriendin van mij heeft een merrie van deze hengst.
Mooie merrie om te zien! ca. 1.65m hoog. Ze is nu 10 en krijgt wel een wat gezakte rug. Qua lopen niet bijzonder en qua karakter niet echt makkelijk.
Veel last van hengstigheid en vaak wat merriegedrag. Verder wel een leuk paard.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:32

Nou, NOG een keer een reactie, hoop dat bokt hem nu wel wil plaatsen! Ik ken iemand met een merrie van Gagson Wimborne, een langgelijnde vosmerrie. HEEL heet paard, maar met goede gangen. Ook iets van 1.65m hoog. Ze heeft haar een tijdje in de verkoop gehad maar het gaat nu best lekker met rijden en ze heeft haar daarom teruggetrokken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:54

Een vroegere stalvriendin van mij had een grote vosruin van Gagson Wimborn, hij heet Ike. Heel lang paard, niet echt superbijzonder ofzo maar wel lief.