Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Zo is ze buiten bijvoorbeeld weer een voorbeeldig paard, lekker cool in het hoofd. Maar idd, ook ik krijg vaker te horen dat Neostan nakomelingen geen gemakkelijke paarden zijn. Sannum schreef:ik zou graag jullie ervaringen willen weten met neostan nakomelingen. zelf heb ik er 1, en ik heb er geen problemen mee, maar ik krijg veel reacties van mensen dat neostan nakomelingen vervelend zijn. zodra ze aan het werk moeten, gaan ze staken.(zegt men)
ik zou zeggen...
Vertel!
Sannum schreef:Neostan zelf is ook vrij onhandelbaar, hij is naar duitsland vertrokken..
maar jullie berichten bevestigen het toch wel een beetje...

Target schreef:Hey hallo
`k heb ook een Neostan (X Gregor), super makkelijk te rijden wil graag werken.
Ontzettend leergierig.........wel een brutaaltje!
Neostan zelf is geen lievertje aldus Sjaak Maree (dierenarts).
MissHIS schreef:Sannum schreef:Neostan zelf is ook vrij onhandelbaar, hij is naar duitsland vertrokken..
maar jullie berichten bevestigen het toch wel een beetje...
Ach wat een onzin, Neostan was echt niet onhandelbaar! Ik heb hem van dichtbij meegemaakt.
Bovendien is hij niet naar Duitsland maar naar Amerika geëxporteerd. Zie http://www.pinelandfarms.org/horses/warmbloods/Neostan.htm. Inmiddels ook goedgekeurd bij het NaWPN.
Hij staat in training bij Jim Koford, die oa. ook de Florestan-zoon Freestyle trainde.
Sannum schreef:
Amerika dat klopt... ik zag het staan, en had meteen door dat het niet klopte wat ik gezegd had. Maar ik weet van de hengstenhouder waar hij heeft gestaan dat hij echt niet tè makkelijk was.