Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb de hengst afgelopen hengstenkeuring onder het zadel gezien: onwijs gaaf beest!! 
Mansolein schreef:Ja, graag want ik ben echt wel weg van hem. Ik laat een merrie dekken door een half broer van hem Universeel. Ik zat vast aan de ijzerenman vandaar anders had ik ook een UB 40 gedaan. Ik vind die twee hengsten en de vader Olivi hele goede paarden!!! Ben er echt weg van!!!
Rhea schreef:Is toch wel knap zeg. Ze hebben nog geen enkel idee wat hij qua nafok doet.hij werd mij door het KWPN geadviseerd voor mijn Rubinstein merrie....
Sammie schreef:Mansolein schreef:Ja, graag want ik ben echt wel weg van hem. Ik laat een merrie dekken door een half broer van hem Universeel. Ik zat vast aan de ijzerenman vandaar anders had ik ook een UB 40 gedaan. Ik vind die twee hengsten en de vader Olivi hele goede paarden!!! Ben er echt weg van!!!
Het zijn toch wel 2 heel verschillende paarden. Daarnaast vind ik Universeel veel meer op z'n vader lijken en Ub40 meer op Jazz.Rhea schreef:hij werd mij door het KWPN geadviseerd voor mijn Rubinstein merrie....
Is toch wel knap zeg. Ze hebben nog geen enkel idee wat hij qua nafok doet.

monique1973 schreef:Ik verwacht 6 juni een veulen van UB40 uit een Flemmingh merrie.
Ik zal dan proberen foto's op het net te zetten.