Ik ben erg benieuwd hoe jullie omgaan met waken. Wanneer beginnen jullie, welke methode? Etc.
Ik zelf heb een camera met een monitor. Ik slaap in een oud barakje naast de stal en heb de camera naast mijn "bed" staan. Iedere zoveel tijd zet ik dan de wekker om te kijken hoe het gaat. Als de merrie duidelijk staat te slapen zet ik de wekker 1,5 a 2 uur verder, afhankelijk van hoe laat het is. Als ze onrustig lijkt, maak ik deze periode korter.
Ik waak op dit moment 5 nachten
en morgen is de merrie 14 dagen over tijd.Groetjes,
Aline

We waken alweer drie weken. Er zijn nachten dat ze helemaal niets doet en lekker rutstig is en wij ook zo 8 uur slapen. Maar er zijn ook nachten dat ze tot 3 uur onrustig is, dan zitten wij van bovenaf te kijken of er nog wat gaat gebeuren en als we moe worden zetten we om het halfuur/uur een wekker. Ik heb ervoor gezorgd dat ik deze weken weinig verplichtingen heb, zodat ik overdag bij kan slapen, anders is het niet echt vol te houden.
)
) en maar wakker blijven. op het moment lijkt het weer rustiger te worden, en ik heb de TV in de slaapkamer geparkeerd. ik ga tegen een uurtje of 2 lekker naar bedje toe, en zet de wekker elk uur tot 5 uur smorgens.