Ik kan het nergens vinden op t net en bij de site van Edward is de informatie over Lingh ook niet beschibaar......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lowara schreef:damn.. wat een prijs zeg!
holly schreef:Petraaken, Sandro Hit is 2500 euro dekgeld.
Aan de ene kant vind ik het voor een hengst waarvan je niks weet qua nafok, prijzig. Stel dat ie voor geen meter fokt. Maar aan de andere kant als hij 'maar' 800 zou zijn, zou elke jan doedel erop afvliegen, alleen omdat het "lingh" is. Nu doen mensen dat ook, maar die hebben tenminste geld op zak 

jubeltje schreef:Ja, ik geloog ook dat hij 1650 was. Ik head ook vaag gehoord dat hij na zijn prestaties van afgelopen weekend omhoog zou gaan, maar pin me hier niet op vast.
kiana schreef:Ik snap het wel.
Ze hopen natuurlijk dat ze op deze manier de betere merries krijgen. En dat is weer goed voor het afstammelingenonderzoek.
Tegenwoordig is het allemaal commercie............
Annechien schreef:zou het na kunnen vragen aan een van de eigenaren van Lingh.... die werkt namelijk in mijn stage apotheek
VValar schreef:Annechien schreef:zou het na kunnen vragen aan een van de eigenaren van Lingh.... die werkt namelijk in mijn stage apotheek
Die kan de stage dan ook wel weer opzeggen volgend jaar. Er zal wel genoeg geld in het laadje komen