Niet wat we verwachtte

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stybba

Niet wat we verwachtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 19:59

Een vriendin van mij heeft 2 verzorg shetten. We kennen ze als Black en Beauty, maar we waren nou wel eens benieuwd naar hun echte namen, hun precieze leeftijd en hun ouders. Ze hadden een nummer in de lip staan, dus we hebben gemaild naar het stamboek en na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben kwam dit er uit:

Gordon van Venray (13)
vader: wiliam v.d. vierhoeven
moeder: zanette v.d. vierhoeven.

Guns van het Huukske (13)
vader: hays hills
moeder: victorientje v. 't laagheitje

Dit was dus volledig tegen onze verwachtingen in. Nadat we ons hebben scheefgelachen over de namen vonden we het toch wel een beetje bij ze passen... maar het blijft grappig Haha!

Zijn er misschien mensen die iets van de ouders afweten? Het is niet echt belangrijk maar gewoon uit nieuwschierigheid Bloos .

irene

Re: Niet wat we verwachtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:31

Yep, ik heb zelf een dochter van William van de Vierhoeven, een kroonmerrie. William is een beste hengst die heel goede nakomelingen heeft.
Dion van de Buitenweg, een zwarte grote maat hengst is een zoon van hem en staat ter dekking bij Weytendal in Bruchem.
Mijn merrie is er trouwens ook een van dezelfde fokker als jullie Gordon, ze heet Femke van Venraij. Ze zijn gefokt door de heer H.C. Koenders uit Venraij.