We waren er eindelijk uit na heel wat weken alle boekjes doorbladeren informeren enz,ging t feest niet door.
gister was Jv in 1e hengstig dus vanochtend,na een uur bezig geweest te zijn haar op de trailer te krijgen
),richting de veearts peter bleeker te midden beemster.Het ei bleek er precies nu! klaar voor,dus moest vanmiddag nog geinsemineerd worden,dus buitenlandse hengsten kon al niet,terwijl ik juist graag duits bloed wou,maar goed.
florencio was 1e keuze maar daar kon hij ook niet op tijd aan komen en raadde het af vanwege dat virus,was geen tijd meer om haar bloed te controleren of ze er immuun voor was.
Dus of je event er plekke gelijk nu een andere hengst wil opnoemen
Nou snel gebeld met ouders,we hadden nog houston,maar waren beetje bang voor karakter,en dachten nog aan special d maar had hij al meerdere wat minder sjieke veulens van gezien(fokt zelf veel enz).
dus het is krack c geworden,hij even gebeld en dat kon nog net op tijd,dus vanmiddag word ze geinsemineerd en morgen kan ik haar weer ophalen,t was me het ochtendje wel iig
Het was niet helemaal 1e keuze mar goed toch dik te vreden er mee,nu duis afwachten of het pakken gaat