Het was een beetje raar gelopen; ze was was niet meer uit haar stal te krijgen, maar aangezien ze 2 weken over tijd was, zei onze "super" paardenarts dat ze niet bevangen kon zijn maar dat het veulen er gewoon uit moest. Maar het werd alleen maar erger en erger... Ik heb onze paardenarts er 2 of 3 drie keer bij gehad, en iedere keer zei ie dat t waarschijnlijk aan het veulen lag. Ze had waarschijnlijk ook te veel brokken gekregen, maar ze was ook kort van tevoren slecht bekapt.... T was waarschijnlijk een mengelmoesje van alles, en t erge was dat ik voordat we wisten wat het was, ik voor school 11 maanden naar America vertrok!
Mijn ouders zijn kort nadat ik weg was met haar naar een paar dierenartsen voor advies geweest waarna het boven water kwam. Mijn lieve ouders
hebben toen die hele 11 maanden haar en haar lieve zoontje super verzorgd en geprobeerd zo goed en kwaad als het ging, haar beter te krijgen. Ondertussen is ze er gelukkig weer stukken beter aan, maar echt goed rijden is er niet meer bij. Wat n schatje hé....
Aangezien ze super papieren heeft (zuiver egyptisch gefokt), zou er wel nog met haar gefokt kunnen worden. Maar hierover zijn de meningen verdeeld... Wie heeft hier iets zinnigs over te zeggen? En heeft iemand misschien tips voor het een en ander?