Open dag gestuet sprehe 24-4 foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gabrycha

Open dag gestuet sprehe 24-4 foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 19:07

Vandaag was het een prachtige zonnige middag en ik kwam voor de hengsten FurtsHeinrich Quidams Rubin en Chicos boy, en helaas die waren er niet Boos!

Desondanks heb ik nog een paar fotos genomen, let niet op de kwaliteit ervan, met name de veulens zijn tegen de zon in moeilijk te fotograveren Bloos Haha!

Het hele gebueren lag meer in teken van een show dan dat het de uitstraling had van een stoeterij met faam die zich toelegt op het fokkerijgebeuren. De veulenveiling was alleen toegankelijk voor een select groepje mensen, beetje onhandig als je ook daadwerkelijk wilt verkopen! Een van de toppers was een furst heinrich hengstveulen die voor 24.000 euro werd verkocht, een andere fh werd voor 11.000 euro niet gegund.

De kwaliteit van de veulens viel mij niet mee, maar goed oordeel zelf zou ik zeggen!

Helaas wist ik bij de veulens alleen de vader nog te onthouden, vader van de moeder is me in de loop van de middag ontgaan... Bloos

Stakkato gold, heerlijk springpaard maar beetje sneu type
Afbeelding

Hengstveulen van Stakkato gold = Stakkato x Werther x Achill
Afbeelding

Lord Weingard= Lordanos x Landadel x Weinstern
Afbeelding

Merrievuelen van Lord weingard
Afbeelding

merrieveulen van Quidams rubin
Afbeelding

merrieveulen quidams rubin
Afbeelding

hengstveulen van chicosboy
Afbeelding

En een hele mooie dochter van Furst heinrich
Afbeelding

De Donnerhall zoon donnerbal uit een Alabaster x Freiherr moeder
Afbeelding

Ik heb tevens nog enkele fotos van andere chicos boy veulens de hengsten k2 pik noir en ron william.

Y_DG

Re: Open dag gestuet sprehe 24-4 foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:11

Mooie foto's heb je gemaakt!

Ps: Spijtig dat die Chico's boy er niet was Haha!

Je mag die foto's van die veulens van Chico's boy plaatsen hoor Haha! En die andere ook natuurlijk Ja

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 21:28

Komen er zo snel mogelijk aan ik moet de fotos namelijk allemaal nog verkleinen Bloos

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:47

gabrycha schreef:
Vandaag was het een prachtige zonnige middag en ik kwam voor de hengsten FurtsHeinrich Quidams Rubin en Chicos boy, en helaas die waren er niet :(

Ook in Duitsland al dat gezeik dus..........

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 21:50

CGJ12 schreef:
gabrycha schreef:
Vandaag was het een prachtige zonnige middag en ik kwam voor de hengsten FurtsHeinrich Quidams Rubin en Chicos boy, en helaas die waren er niet :(

Ook in Duitsland al dat gezeik dus..........

Ja die krijgen hun merries toch wel bedoel je?

Vind t jammer omdat ik graag die wou zien inclusief de stakkato x calypso maar die zit volgens mij nog in d everrichtingen...

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 16:56

ik heb zelf de video thuisgekregen en was bijzonder gecharmeerd van de 2 stakkato zonen ,wat een sublieme voorbeentechniek geet ie toch aan zijn nakomelingen door!!
Wat betreft die stakkato x calypso ,hoe die beweegt en war een model ,kan menig dressuurpaard nog wat van leren en dan nog zo goed springen OK dan!

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 19:14

Stakkato Gold spring idd enorm makkelijk eigenlijk volgens het boekje alleen vind ik hem in type duidelijk minder hoewel het veulen van hem niet verkeerd was!

Mja mijn keus voor dit seioen staat vast geen sprehe hengst iig Haha!