ardenner trekpaard gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snaauwtje

ardenner trekpaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 23:00

Hoi allemaal Pling Wie weet er voor een vriendin van mij een ardenner trekpaarden fokkerij te zitten , of weet iemand een ardenner merrie te koop liefst met staart en beleerd voor de kar en onder het zadel . Wij zijn al een tijdje bezig, Slapen maar het wil nog niet erg lukken , wij hopen dat jullie er een weten , alvast bedankt namens Anita en Snaauwtje Pling Pling

gabrycha

Re: ardenner trekpaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:55

Een bevriende kennis van mijn ouders werkt en woont bij een pools hengstendepot waar ze ardenners hebben, hele mooie en een van de weinige nog actieve dekstations voor ardenners en verwante paarden in europa, de prijzen van deze paarden liggen laag maar de transportkosten voor 1 paard liggen vrij hoog.

In belgie heb je ook nog fokkers zitten maar daar weet ik niet het nodige van

snaauwtje

Re: ardenner trekpaard gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 23:12

[quote="gabrycha"]Een bevriende kennis van mijn ouders werkt en woont bij een pools hengstendepot waar ze ardenners hebben, hele mooie en een van de weinige nog actieve dekstations voor ardenners en verwante paarden in europa, de prijzen van deze paarden liggen laag maar de transportkosten voor 1 paard liggen vrij hoog.

In belgie heb je ook nog fokkers zitten maar daar weet ik niet het nodige van[/quote

Helemaal te gek Pling OK dan! ik ga het morgen gelijk aan mijn vriendin vertellen als zij interesse heeft kan zij dan naar jullie bellen om verdere informatie Toffffffffffffff en bedankt Kusje snaauwtje