Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en we alleen mochten wandelen, gaat het nu terug super. Hij is heel leergierig en doet enorm zijn best. Hij zal af en toe eens laten merken dat het niet zijn zin is, maar stout wordt hij nooit! Ik ben echt super content met mijn prins
.
vind het zo,n end weg van je paard,ik zit er liever op

!!
zwanepol schreef:P.S. niet naar bedoeld hoor, maar soms denk je dat je het gewonnen hebt en dan gebeurt er onverwachts iets, terwijl je vaak beter op je hoede bent bij een paard waarvan je denkt dat er iets mis kan gaan.
hij geeft er nix om
kijken of ik het overleef hihihihih op de joris goedzak Dienie schreef:Voorlopig blijft hij hengst, ik wil mijn merrie er misschien mee laten dekken. Hij is erg lief, maar wel een echte hengst in hart en nieren. Dus voor het aangespannen werk is een ruin makkelijker natuurlijk. We zullen wel zien hoe het verloopt in de toekomst. Inmiddels heeft hij 2 mooie nakomelingen gekregen, een zoon en een dochter. Allebei mooi gebouwde veulens.
zwanepol schreef:Succes toegewenst!
Wel lezen het wel op bokt, toch?

jacky2 schreef:goh, was me nog nooit opgevallen dat maxolo een zwarte staart had !,grappig he dat ze best wel veel op elkaar lijken !
ik heb zijn zoon gezien,heb je ook foto's van zijn dochter ?
heb je mijn email nog gekregen over maxolo ?[/
[/quote]