Groetjes Klaas
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:In elk geval gefeliciteerd! Komen er ook foto's?
Valeria schreef:Hey iemand uit Drachten!;D
gefeleciteerd met jullie veulens!
staat jullie stal in de omgeving van tijnje toevallig???
pb me maar ff !!
Niseyra schreef:Gefeliciteert![]()
En gauw foto's plaatsen!

Laukje85 schreef:Heey Klaas! Wat leuk dat er een veulen geboren is, nu moet k toch echt een keertje komen kijken he.![]()
Groetjes Anna
Leuk he? Was ook super hyper
Maar werd ook wel tijd, was 16 dagen over tijd. De moeder van deze merrie (Frisia's Simone, tevens moeder van Frisia's Shooting Star, Frisia's Salvador en nog veeeeel meer, ze is preferent) is ook al een paar dagen overtijd, maar die is altijd 14 dagen overtijd. Misschien kan je beter komen als er meer veulens zijn? Dan gaan ze wat verder bij de moeder weg (worden in het land geboren) en beginnen ze nieuwschierig te worden, komen ze ook dichter bij je, en kan je ze lekker zien spelen met z'n 5'en (als alles goed gaat
) klaasjuhhh schreef:Ik weet niet of het mag, maar in dit topic wil ik alle veulens van onze stal zetten. Vandaag (21-04-'05) is onze eerste geboren, een hengstje, donkere vos, 3 hoge witte benen, super hoofd. Vader = Bllanche Mercury, Moeder = Frisia's Snowqueen. Ik probeer zo snel mogelijk foto's te plaatsen!![]()
![]()
![]()
Groetjes Klaas