Vandaag 2 veulens :D (Shet en Shet x Fala)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sasjuh89

Vandaag 2 veulens :D (Shet en Shet x Fala)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:48

Vandaag hebben Wild White Clover of Clonyard en Olga van de Scheldestraat allebei een veulen gekregen. Pling

Wild White was vanochtend al aan de beurt. Ze heeft een mooi stevig gebouwd creamdun (met aalstreep) hengstje op de wereld gezet. Hij gaat waarschijlijk (nog niet helemaal zeker) Wodan van de Bleekmeerhoeve heten.. Haha! Zijn vader is de 1e premie hengst Donald van de Belschuur. (Shet x Shet)

Rond kwart over 5 was Olga aan de beurt. Ze heeft het leven geschonken aan een zwarte, mooi luxe merrieveulen. Haar vader is de zwartbonte falabella hengst Nacio van de Vennen (1e premie Pling). Ze gaat waarschijnlijk Will Survive van de Bleekmeerhoeve heten.. Ze is dus Shetlander x Falabella.

Weet iemand of er bij het NMPRS een beginletter is? Voor zover ik weet niet maar weet iemand dit zeker?

Groetjes Saskia Lachen

PS: Deze veulens zijn niet van mij, maar bij de Bleekmeerhoeve geboren, de fokkerij waar ik mee help. Ja

Careano

Re: Vandaag 2 veulens :D (Shet en Shet x Fala)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 18:52

Gefeliciteerd!! Lachen Heb je ook foto's?

Sasjuh89

Re: Vandaag 2 veulens :D (Shet en Shet x Fala)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 19:09

Foto's komen er nog aan,, die staan op het fototoestel van de fokker,, Knipoog en die heb ik hier niet bij me,, dus die volgen later nog.. Lachen