Opfokstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jewellen

Opfokstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 15:52

Wie kan mij helpen aan adressen voor het opfokken van een veulen, ik verwacht halverwege juli een veulen en wil deze na het afspenen naar een opfokstal doen. Het liefst in Zuid-Holland.

alabastro

Re: Opfokstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:46

Mag het ook Belgie zijn? Ik weet een leuk opfokbedrijfje in de Belgische oostkantons bij een Duitser die het echt uit hobby doet.

jewellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:12

Vindt Belgie te ver weg, wil mijn veulen regelmatig bezoeken en dus graag in Zuid-Holland plaatsen.

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:26

Stal Klein Popkensburg natuurlijk! dit ligt in het zeeuwse sint-laurens (vlakbij middelburg)
alle paarden groeien groot op de zeeuwse klei.
In de winter ruime loopstallen met dagelijks een paar uur buiten rondcrossen en in de zomer dag en nacht weidegang.
Ze worden bekapt, ontwormd, en krijgen goed kwaliteitsvoer.

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 07:00

Wij hebben een groot opfokbedrijf naast ons. Mooie ruime boxen, over de zomer lekker in de wei, de weiden zijn goed gevuld en de paarden worden regelmatig overgeweid. veel controle en mooie, niet te grote groepen.
Voor meer info kun je mailen of pbén.

jewellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 11:09

Kan je me een adres e.d. doorgeven, dan kan ik kontakt opnemen met het bedrijf.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:43

jewellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 17:01

HEb je topic gelezen maar ben niet veel wijzer geworden . Weet jij het adres van de stal in Zoetermeer?

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:05

Onder het forum "kraamstal" met het onderwerp [url]Het grote WV boktopfok topic[/url]
Vind je alle meiden van bokt die bij de opfokstal van Anja, in het Woerdense verlaat (Zuid-holland) staan. Moet je maar even lezen...Ik sta daar ook met mijn jaarling. Als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Je vindt er ook meiden die daar eerst stonden en nu zijn verhuist naar die opfokstal in Zoetermeer. Ik kom ook uit Zoetermeer en ga er binnenkort even een kijkje nemen. Ik weet alleen nu nog geen adres,moet ik even in mijn berichten kijken.
Als je vragen hebt, hoor ik het wel! Je kan me ook pben.

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:10

De weg waar die opfokstal in Zoetermeer aan ligt, heet de "meerpolder" en het is de laatste boerderij (nummer weet ik niet)

Het adres van die in het Woerdense verlaat = Amstelkade 15a

Succes!

Zjadore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:56

Mijn jaarling staat op De Vrijhoeve in Hazerswoude (vlak bij Leiden)en ik ben daar erg tevreden over.
Ik wilde haar ook niet te ver weg hebben en daarom is dit voor mij een goede keuze.
Ze staan in de winter in kleine groepen in ruime loopstallen en in de zomer dag en nacht het land op.
Ze hebben ook een website www.devrijhoeve.nl

Daanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:12

Hey dat is ook dicht bij mij!! (Zoetermeer) Ik ben ook op zoek naar een stal wat dichterbij... Ik heb mijn jaalring net verhuist dus de zomer blijft ze nog waar ze staat in t land, maar voor de winter wil ik haad toch liever dichterbij. Ik stuur je even een Pb

manonkuijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:40

In Klaaswaal komt vanaf september ook een opfokstal.

Ze komen in grote loopstallen en de eigenaar heeft veel land met harde kleigrond (goed voor de benen).

Ga bij veel opfokstallen kijken. Bij alle stallen leer je weer iets en uiteindelijk kan je dan de goede beslissing maken!!!!!!!!!!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:03

De Vrije Hoeve neemt geen paarden (jaarlingen dan) meer aan voor de winter, daar hebben ze geen plek meer voor. Wel is er voor de zomer plek maar dan moet je in de winter weer weg.
De stal op de meerpolder in Zoetermeer die is ermee gestopt !!!