Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
schaapje23 schreef:er moet wel genoeg vraag naar zijn en het mijn bij de merrie passen waarbij je hem wil laten doen misschien is het een moeilijke vererver
cathy schreef:Vorige week vertelde Nijhof dat Larino geen mooie paarden fokt - hij had het over de kleur die vaak van vos naar schimmel gaat

achter mijn opmerking.
Tralala schreef:cathy schreef:Vorige week vertelde Nijhof dat Larino geen mooie paarden fokt - hij had het over de kleur die vaak van vos naar schimmel gaat
En wat is er mis met schimmels?
Dit is mijn paard, je raadt het al: een Larino nakomeling (x Rossini voor de geïnteresseerden )
Trevor
Foto is oud, maargoed dit is even de eerste die ik vond waar hij helemaal op staat.
Ben zelf dol op schimmels, dus wat mij betreft gaat dat argument niet op.
Het halfbroertje (en vroeger speelmaatje) van mijn paard is bruinbont, en ik ken wel meer niet-schimmels van Larino, ook vossen en bruine paarden.
Klopt wel dat ik meer schimmels van hem zie, maar dat is ook niet zo gek natuurlijk.
Ik geloof trouwens dat er vorig jaar een Larino nakomeling voor 22.000 euries geveild werd... (maar ik kan ernaast zitten)
Ik vind Larino een geweldige hengst en ben hem heel dankbaar dat hij voor zo'n geweldige zoon heeft gezorgd

*
dek maar met larino als je er de merrie voor hebt want ik denk dat je meer kans maakt....in elk geval is het dekgeld echt niet al te duur vergeleken met andere dekkosten!
(kannan x pilot )
. Ben er erg enthousiast over! Bij de index van t KWPN staat er dat er maar 1 nakomeling van Larino in de dressuur start, dat ben ik dus! Haha. knolliepower schreef:Ik denk dat Larino als eerste prioriteit sport heeft en dat hij daarom niet zoveel dekt. Maar ik denk dat het wel mee valt .