Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vajramani schreef:dat wel mogelijk, ik weet niet of je ook een reden moet opgeven waarom je daar graag heen wilt.
Het is wel zo dat je niet mee mag doen aan de kampioenskeuring omdat je niet uit de provincie komt.
Vajramani schreef:Sorry, je moet niet bij mij wezen voor de regel, heb hem ook niet bedacht.
MissHIS schreef:Je wilt als provincie toch graag dat "jouw" beste paarden de provincie vertegenwoordigen op het NMK. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar het is natuurlijk wel een nadeel voor deelnemers uit andere provincies, zonder meer.
sarabande schreef:
Wat is dat nu voor kul, het gaat toch om de beste merries. Die wil de fokkerij toch in Ermelo zien.
Het gaat niet over deelnemers, of het geweldige wij zijn de provincie gedoe, het gaat over een landelijk totaaloverzicht van de beste 3 jarige merries.
sarabande schreef:Wat heeft de provincie aan die merrie bijgedragen????
sarabande schreef:Dus voor een verenigingsgevoel (whatever) zou je een heel goede merrie niet afvaardigen. Lijkt me niet in het belang van de fokkerij.
Anders zou iedereen ze wel in Flevoland willen voorstellen
. MissHIS schreef:Nou reken maar dat ze bv. bij mij in de provincie (Groningen) trots zijn wanneer de kampioen of hooggeklasseerde door één van "hun" fokkers gefokt is hoor!
) hadden vorig jaar een kampioen uit een andere provincie. Deze jonge Gribaldi werd dus gewoon doorverwezen naar Ermelo maar werd officieel inderdaad geen "Gronings kampioen". Maar het gaat in de sport net zo, dus ik snap de hele discussie niet zo. masja schreef:Daar zit ik ook mee. Ik wilde erg graag ook naar Houten. Maar doordat ik in Gelderland woon ga ik toch maar naar Wamel.