Wie heeft er een Kenndedy op stal staan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zilly

Wie heeft er een Kenndedy op stal staan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 09:37

Clown Het zoveelste topic over nakomelingen, maar voor zover de zoekfunctie werkt wel de eerste over Kennedy (v. Ferro). Ik ben sinds 9 april 2005 in het bezit van een jaarling merrie van Kennedy (x Caruso) en ik ben nieuwsgierig naar andere nakomelingen.

Hier wat foto's van mijn meissie: Zarina

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Viennanova

Re: Wie heeft er een Kenndedy op stal staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:27

Vajramani heeft een Kennedy, dus ik hoop voor je dat ze dit topic ziet. Het is een vierjarige merrie die nu L1 met wp loopt. Ook bruin, chique beestje, niet al te groot, weinig wit.

zaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:40

Hee

Ik rijdt voor een man een Kennedy merrie.
Zij gebruiken haar voor te springen en ik rijdt haar in de dressuurlessen. Het is een echte knuffelmerrie en is zeker 1.70m. Ze loopt super soepel en is altijd even vrolijk.
Ze loopt nu B springen maar de winstpunten voor het L zijn al bij elkaar, ze zijn vorig weekend op kampioenschappen geweest maar ik weet ff niet wat ze gemaakt hebben.

Succes met je merrie,

Groetjes Anniek

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 11:18

Ik zie net dat ik een spel-fout in de titel heb gemaakt Bloos

Hebben jullie ook foto's?

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:48

Zoals Viennanova al zei ik heb ook een kennedy x Ulster.
Vorig voorjaar beleerd. In oktober wedstrijden mee gestart. En inmiddels ben ik L1. Het gaat als een speer.
Het is niet zo'n grote merrie, 1.60. Maar onder het werk groeit ze. Wil graag voor je werken en er zit behoorlijk wat pit in. Wel een luxe diertje om te zien en ze wordt steeds mooier. Heel klein luxe hoofdje.
In omgang wat verschillend, ene keer lief andere keer moet je bij de achterbenen uit de buurt blijven. Het is er wel een met karakter.
Ik weet niet of de foto goed te zien is.
Afbeelding

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:15

Oke, de foto wil niet zoals ik wil. Krijg ze niet groter.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 14:10

Ja, ik heb al gemerkt (en de oude eigenaar zei het ook) dat ik erg concequent moet zijn bij het opvoeden van Zarina, ze kan erg dr zin doordrammen. Jammer dat de foto zo klein is.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:27

vandaar dat de eigenaresse niks meer van zich liet horen, ik had info gevraagd over deze merrie (ze stond op marktplaats en ik wilde haar eventueel ook kopen!), gefeliciteerd met je aankoop, (jammer voor mij dat je sneller was) en ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:00

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu maar hopen dat deze foto's wel goed zijn.
Overigens is dat drammerige typisch iets van Kennedy. Ik heb al verschillende Kennedy's meegemaakt. En allemaal hebben ze dit wel.
Ik moet wel toegeven dat de moeder ook niet altijd een van de makkelijkste was/is.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:23

Wij hebben ook een kennedy op stal, gitzwarte keurmerrie, niet in de sport uitgebracht, best een tante hoor, geeft regelmatig een lel tegen de stalwand als het mevrouw niet aanstaat, was als veulen een kreng, is door strenge opvoeding gelukkig wel goed gekomen. Ze is drachtig van Oscar en krijgt half mei een veulen.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 15:25

Er mooi paard heb je zeg !!!

@ haan, ik was inderdaad ook erg snel, helemaal vanuit Zoetermeer naar Friesland gereden, hahahaha,

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:33

Dit is ook een hele drammerige Kennedy.m Springt heel graag en is ook heet naar de sprong toe...

Afbeelding

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:00

Ik hoop volgend jaar een kennedy X Mytens te hebben!
Mijn merrie gaat a.s zaterdag naar Haps toe om gedekt te worden door Kennedy.
Dus voor foto's moet je nog even geduld hebben.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 17:34

Wat spannend allemaal zeg !!!
Waarom is je keuxe gevallen op Kennedy als ik vragen mag?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:06

Yep, ik heb ook een Kennedy (x Heidelberg). Heerlijk karakter, maar heeft wel het vertrouwen nodig. Super braaf, maar geen dode diener. Inderdaad, drammen is zijn slechte eigenschap. Voor een Kennedy is hij groot, 1.73.

Afbeelding

Afbeelding

Ken nog twee andere Kennedy's. Eentje maal Dublin, tweede bezichtingshengst was hij. Heel luxe en nu rond 1.68. De andere is een fokmerrie bij mij op stal en een van de weinige preferente Kennedy merries (als ik het goed heb). Die kan ook drammen, en meppen op stal. Maar ja, is dat niet meer een merrie eigenschap dan van Kennedy Knipoog

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:26

hey! ik heb sinds januari een Kennedy x Purioso x Makelaar! Hij komt uit de Dermie stam zoals ook zandigo, germus, mermus en odermus en is geboren in 2001!
1m73, bloedmooi en heel goed bewegen! Ook wel heel drammerig, snel afgeleid, niet te longeren maar super onder het zadel, heel cool en soms wat ondeugend, gewoon een heel fijn paard! hopelijk lukt de foto!

Afbeelding

Afbeelding

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:30

Grinnik, grappig dat de karakters toch duidelijk liggen bij de Kennedy's. Dat snel afgeleid zijn is ook een probleempje met Pablo. Maar, op wedstrijdterrein is hij volledig gericht op mij en super cool, maar vindt het ongelovelijk spannend. Gewoon in training wil hij wel eens lekker fris overkomen, maar wel op een brave manier. Is maar een keer uit joligheid 40 meter wezen bokken en schrok er zelf van Lachen Lachen

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:33

kun je mijn foto's zien?
die van mij is ook heel speels, ik kan hem longeren als er echt niemand is, maar als hij iets in de gaten heeft gaat ie rennen en dan komt hij naar binnen en staat dan onschuldig te kijken Lachen straffen is dan wel erg moeilijk Lachen
onder het zadel is hij gelukkig erg braaf, ik kan er gewoon op zonder longeren, hij is gewoon wat brutaal!

illy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:43

onze amazone heeft een kennedy. morgen start ze voor het eerst
Z2 met deze merrie is 7jr. en de amazone 17.
zal morgen proberen foto's te plaatsen, wat mij is opgevallen
van Kennedy's dat ze spectaculaire van voren zijn.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:43

Longeren is vaak pret. Maar hij luisterd heel goed en ben daar ook wel consequent in geweest. Hij weet dus dat hij eerst braaf 10 min moet instappen en dan moet draven. Afhankelijk van zijn bui is het draven gewoon aantal minuten en kan ik fatsoenlijk keren, andere keer is het een half rondje draf en weg is hij Lachen Ach, hij even lol! Onder het zadel doet hij het niet.
Stond vanmiddag aan de hand te grazen. Hij is super verkeersmak. Kwam een sjofel voorbij, tractor, bussen, niets doet hem. Gebeurt er niets, ik kijk naar een jogger die eraan komt zie ik in mijn ooghoek hem exploderen. Dat duurt nog geen halve minuut en hij staat weer te grazen, maar die blik Lachen Lachen

harryvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:07

Afbeelding
Playboy

Afbeelding
Uptown

Afbeelding
Afbeelding
President

Afbeelding
Santo

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:14

De Kennedy x Dublin

Afbeelding

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 08:48

Een vriendin van mij die iets verderop bij mij in de straat woont heeft ook een Kennedy. Is paard gefokt, maar een E-pony van 1.56m gebleven. Het is een merrie, maar dan ook een echte merrie (lees: piepen, etc.). Verder heeft ze ook wel een beetje dat drammerige . Het is een Kennedy x Wellington. Misschien dat ik nog wel een fototje heb, moet ik es even zoeken. Deze merrie staat trouwens ook te koop!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 10:47

Wat typisch zeg dat je dan bijna bij iedereen leest dat de Kennedy's wat drammerig zijn. Ok het zal dan wel een 'slechte' eigenschap zijn, maar ik ben wel van mening dat als je er concequent mee omgaat, je een fijn paard hebt.

Wat mij trouwens ook opvalt is (aan de hand van de hier geplaatste foto's) is dat de Kennedy's wel erg chique eruit zien. Mooi koppie erop, maarja is misschien niet helemaal waar, maar de Kennedy's van de bokkers zijn toch stuk voot stuk mooie paarden !!!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:59

Mijn Kennedy is altijd consequent opgevoed, aangezien ik het karakter van haar moeder ook wel kon. Dit heeft in mijn ogen niet veel geholpen, zij is in bepaalde dingen erger dan haar moeder. Verder is het wel een schat.
Ze heeft wel een heel luxe klein hoofdje. Dat is idd iets wat meer Kennedy's hebben.
Ik ken overigens meerdere Kennedy's en die karakter trekjes kom je telkens weer tegen.
Ook in het voorbeen gebruik herken je een Kennedy snel.
Veel aftekeningen hebben ze ook niet. De meeste een klein kolletje en een of twee sokjes.