Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Voor de zekerheid zou je idd een dierenarts kunnen vragen of hij/zij meteen kan komen zodra de bevalling begint. Als je dat niet aandurft vwb tijdsdruk kun je je merrie altijd nog naar een kraamkliniek bellen. Daar staat ze 24/7 onder controle en is er altijd een dierenarts paraat bij de bevalling.Mac schreef:Volgens mijn VA is een verkeerde ligging veelal een speling der natuur. De kans dat je het nu weer treft is dus net zo groot als bij haar eerste dracht (klein dus). Voor de zekerheid zou je idd een dierenarts kunnen vragen of hij/zij meteen kan komen zodra de bevalling begint. Als je dat niet aandurft vwb tijdsdruk kun je je merrie altijd nog naar een kraamkliniek bellen. Daar staat ze 24/7 onder controle en is er altijd een dierenarts paraat bij de bevalling.
Succes. Ben dit jaar ook mijn veulen verloren tijdens een gecompliceerde bevalling en kan me dus jouw zorgen heel goed voorstellen!