Grote Hengstenshow Rhede (DE)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Grote Hengstenshow Rhede (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 15:13

Rheder nacht der Pferde.
Gaan daar nog meer mensen heen? Waarschijnlijk niet, maar kan het altijd proberen toch? Tong uitsteken

Wordt gehouden op 16 april en begint om 19.00 uur in de Rheder reithalle.

Hengsten die er o.a. zullen zijn:
Aan de hand en onder het zadel.
Chico’s Boy, Smetana, Consulting, Connection, Kennwood en Showtime.

Veulens van:
Lauris Crusador, Satisfaction, Landcapitol, C- Indoctro, Grandeur en Luxius. Ook zullen er nog rijpony en koudbloed veulens zijn.

Verder nog:
Welsh COB, (Tinker), Knappstrupper, Deutsches Reitpony, Welsh A en B, Angloarabisches Vollblut, Schwarzwälder fuchs, 2 Friesen een Barockpinto (Bizkit) en een Haflingerhengst (Steinadler)

Foto's:
Hengsten aanwezig:
Afbeelding
Steinadler

Afbeelding
Afbeelding
Bizkit

http://www.gestuet-sprehe.de/unsere_hengste/images/chico2005kopf.bmp
Chico's boy

Afbeelding
Smetana

Afbeelding
Consulting

Afbeelding
Connection

Afbeelding
Showtime

Veulens van:
Afbeelding
Satisfaction

http://www.sporthorses.nl/GetImage.asp?name=216
Landcapitol

Afbeelding
C-Indoctro

Afbeelding
Luxius

Afbeelding
Grandeur

Dus voor wie interesse heeft...

gabrycha

Re: Grote Hengstenshow Rhede (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 22:02

Hey wat leuk dat je dit zegt ik woon naast rhede en ik wist van niks dus mooi dat je het even hebt gepost!

Nou ja ik woon naast neurhede en waar zit de reithalle in rhede? Ken wel die in dorpen maar in rhede heb ik geen flauw idee

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 15:09

Ik woon dus in Bellingwolde, en dat is ligt ook naast Rhede. Haha!
Het adres is Hoymersweg 1. Waar precies weet ik niet, maar ik geloof dat het aan de rechterkant van de weg is waar je vanuit Bellingwolde Rhede in rijdt.

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:55

Hey! Ik ga niet naar die hengstenshow eh, maar wil iemand iets voor me doen? Een paar foto's nemen van Chico's boy, of filmpjes, maakt niet uit....Iemand Haha! ? *pruillipje Haha! *

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:02

Chicos boy ga ik ook de 24e bekijken in Lastrup open dag bij gestuet sprehe zal eens kijken wat ik kan doen! Haha!

Volgens mij zit er op de rotonde richting aschendorf, naast de kerk zeg maar een manege achtig iets ik vermoed dat het daar is, schuin tegenover de avia, naast de weg.

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:15

ok gabrycha Haha! Heel goed van jou Haha! Ik zou misschien ooit Chico's boy op mijn merrie willen zetten (mits nog wat nadenken Tong uitsteken ) Dus zou erg leuk zijn! Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 20:23

Ik zal even kijken of ik aan een rolletje kan komen. Dan maak ik zaterdag ook foto's. Haha!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:29

Dank je Haha!

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:45

Quirinake schreef:
ok gabrycha Haha! Heel goed van jou Haha! Ik zou misschien ooit Chico's boy op mijn merrie willen zetten (mits nog wat nadenken Tong uitsteken ) Dus zou erg leuk zijn! Knipoog

Ik heb m ook op een lijstje staan ideeen voor mijn peter pan merrie, is en blijft een hele mooie hengst ik vind het alleen jammer dat een hengst die zo kan springen ind e dressuursport wordt uitgebracht. Maar ja het benadrukt wel de veelzijdigheid van het paard. Haha!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:08

gabrycha schreef:
Quirinake schreef:

Ik heb m ook op een lijstje staan ideeen voor mijn peter pan merrie, is en blijft een hele mooie hengst ik vind het alleen jammer dat een hengst die zo kan springen ind e dressuursport wordt uitgebracht. Maar ja het benadrukt wel de veelzijdigheid van het paard. Haha!

Idd, bewijs van veelzijdigheid...Mijn veulen van 4 april is een Warkant van 't gestelhof veulen en Warkant word ook uitgebracht in de dressuursport & springsport...Bewijst idd veelzijdigheid vind ik Ja

Ik vind die chico's boy zijn gangen echt mooi! En hij ziet er leuk uit! Chico staat ook op mijn lijstje denk ik Clown

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 07:45

gabrycha schreef:
Chicos boy ga ik ook de 24e bekijken in Lastrup open dag bij gestuet sprehe zal eens kijken wat ik kan doen! Haha!

Volgens mij zit er op de rotonde richting aschendorf, naast de kerk zeg maar een manege achtig iets ik vermoed dat het daar is, schuin tegenover de avia, naast de weg.

Daar kom ik wekelijks langs. Moet zeggen dat het me nog nooit is opgevallen. Bloos Ga morgenmiddag eerst wel op onderzoek uit. Dan ben ik in elk geval niet gruwlijk te laat. Haha!

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:14

Daar kom ik wekelijks langs. Moet zeggen dat het me nog nooit is opgevallen. Bloos Ga morgenmiddag eerst wel op onderzoek uit. Dan ben ik in elk geval niet gruwlijk te laat. Haha![/quote]

Hahha wij hebben thuis precies hetzelfde weet bij wijze van iedere fokker in die straat van neurhede tot rhede maar die rijhal ?, ik heb wel zoiets gezien en ook wij gaan ff morgen op onderzoek uit hihi. Haha!

en ik neem zaterdag de digi mee voor fotos.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 22:30

Ik weet al waar het is , mijn vermoeden was naast de kerk in rhede, voor jou als je vanuit bellingwolde rijdt, bij de avia naar rechts, rotonde 3/4 nemen, je ziet vanaf d erotonde hindernissen ed staan, de rijhal is letterlijk bijna naast de grote kerk.

http://www.rhede-ems.de

Op de startpagina staat de link ortsplan en daarop staat niet de straat maar wel de reithalle aangegeven.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 23:17

Had het meteen gevonden. Haha! Eigenlijk hadden we wel kunnen meeten. Knipoog
Wie was die grote springende vos van Sprehe?

alabastro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 08:05

Hoe was het daar dan geweest? Zijn er meer bokkers die in die regio shows en wedstrijden gaan bekijken?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 09:40

De meeste paarden waren geweldig.Haha!
Alleen was het bij de bak nmm veel te druk. Ik ben dus meer op het buitenterrein geweest. Daar was veel meer te zien. Bij sommige paarden ben ik even naar binnen gelopen om de show te bekijken. Welke bokkers nog meer zijn geweest weet ik niet.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:23

De vos van sprehe heb ik bij sprehe ook gezien, dat is de lordanos x landadel x weinstern, lord weingard.

En wat was dat luxius veulen om op eten zoooooooo mooi! Prachtig bekkie, hele beste bewegingen en model om u tegen zeggen!
Wat jammer dat ik daar geen foto van heb. Zon lux zoon zouden ze bij het kwpn moeten hebben.

Vond het een leuke gezellige show, die duitsers leven echt voor die vereniging.
Ik stond in de binnenbak maar kon helaas bijna niks verstaan omdat de speaker verkeerd stond afgesteld.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 20:31

Dat was het 2e veulen na Smetana toch? Daar heb ik wel foto's van. Haha! Nog even tot morgen wachten of ze gelukt zijn.