Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nicole288 schreef:Joh, Concorde staat al jaren in de top vijf van hengsten met de meeste nakomelingen, zijn er wrs al rond de 2500 van!

Sammie schreef:117 teveel iig
Noukie schreef:hier in de omgeving lopen er echt een hoop van Concorde.
in Ermelo tijdens de KNHS kampioenschappen liepen er geloof ik al 6 in het Z mee en de M kampioen was een nakomeling van Concorde.
Wij hebben er zelf ook 1 gehad, maar heb nu even geen zin dat hele verhaal te gaan vertellen. Was een heel fijn beest iig.
en er zijn idd al meerdere topics van geweest... dochter van de fokker van Concorde (als ik het goed zeg?) zit ook op bokt, dus die zal binnenkort ook wel met een reactie komen
Ben trouwens de kleindochter van de fokker maar dat maakt ook niet veel uit want mijn opa woonde gewoon bij ons. In Ermelo was ik zelf 6e in het M met natuurlijk ook een Concorde. Biebel schreef:Wij hebben er ook een aantal van...2 volle zussen met als vader Concorde, een 3 jarige Quasimodo x Concorde en een 4 jarige Chellano x Concorde. Allemaal fijne dieren in de omgang, maar wel karakters!
Miss87 schreef:
Goh over wie zou je het hebben?Ben trouwens de kleindochter van de fokker maar dat maakt ook niet veel uit want mijn opa woonde gewoon bij ons. In Ermelo was ik zelf 6e in het M met natuurlijk ook een Concorde.

En dat duikboot achtige wat een aantal hebben, ach ja. Die van ons had dat ook, maar heb weinig paarden gereden die een uitgestrekte draf hadden met zoveel kracht en takt als dat paard.
LuvdaTossa schreef:Kennissen van ons hebben een Concorde gefokt die zeer goed springt en ook naar Las Vegas gaat!

adnil35 schreef:Maakt daar maar foto's van.hier ff 2 fototjes;