redford

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:33

Heeft iemand wat informatie over deze hengst?

Waarom hij niet meer in de sport loopt, en waarom er zo weinig met hem gedekt wordt?

Raiza

Re: redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 12:29

Hoi Yvonne,

Ik heb hier vorige week ook een topic over gestart met de vraag waar hij nu ter dekking stond. Hij stond bij Arjan Bekkers ter dekking, maar nu niet meer.

Ik heb een email gestuurd aan Joop van Uytert want via hen zou er sperma te verkrijgen zijn. Ik kreeg een antwoord terug dat Redford momenteel bij Ad Valk stond ivm een blessure. Hij stond niet officieel bij hen ter dekking, maar mocht er vraag naar zijn, dan kon je wel via hen sperma bestellen.

Ik had tegelijktijd een email aan Hans Peter Minderhoud gezonden omdat hij Redford in training heeft. Ik kreeg van hem een emailtje terug dat Redford dit jaar nergens officieel ter dekking aangeboden wordt omdat het de bedoeling is dat hij dit voorjaar in de sport uitgebracht gaat worden en Anky en Sjef vonden het te zwaar voor zo'n jong paard om actief in de sport uitgebracht te worden en volop te dekken.

Ik heb zelf een jaarling van Redford en hoop hem snel in de ring te kunnen bewonderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 12:42

Wij hebben vorige week maandag een veulentje uit een doruto merrie gekregen

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 12:59

He, wat leuk. Gefeliciteerd!
Heb je al foto's van de kleine?