hallo ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ook een nakomeling hebben van de hengst clavecimbel of die wat meer informatie hebben over hem. heb zelf al op het internet gezocht maar kan maar heel weinig over hem vinden. of weet iemand misschien waar die ter dekking heeft gestaan voordat die is overleden?
visca
Geplaatst: 11-04-05 22:25
Clavecimbel heeft bij van Bommel ter dekking gestaan. In mijn paard zit ook Clavecimbel zij is dan een Obelisk dat is een Matador x Clavecimbel
Dit is Clavecimbel
shotje
Geplaatst: 12-04-05 06:53
hey dank je wel weet je ook waar ik nog meer info over hem kan vinden?
messy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-05 07:10
hoezo shotje heb jij ook een clavecimbel dan? in ieder geval bedankt visca voor de foto
Hallo, Ik heb zelf ook een nakomeling van clavecimbel ben nu m2 met hem zijn mooie en werkwillige paarden, had zelf op internet ook al gezocht maar inderdaad ik kon ook weinig vinden.
Mijn instructrice heeft er twee op stal staan, hele leuke paarden. De ene is Z1 en de andere wordt Z klaar gemaakt (dressuur) Ook iemand van fokt berijd een hele leuke Clavecimbel!
Ik heb een 4 jarige ruin. Flemmingh X Clavecimbel. Kan verschrikkelijk goed lopen... ALS hij zin heeft, vrij fel paardje. Maar wel een lekker ding natuurlijk!
Een vriendin van mij heeft een Clavecimbel merrie. Wil ze dit jaar laten dekken, ik zal eens bij haar navragen van wie. De merrie loopt Z-dressuur. Foto's zijn op haar website te vinden: http://www.hnhorses.nl/hn_horses_niceburga.htm Ik vind het wel een mooie merrie.