Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Mocht je intresse hebben
.

sarahlou schreef:Dit is misschien een beetje off-topic Maar ik wil weten waar NSPS en NMPRS voor staat.
Hoe komt een pony in aanmerking voor aanmelding? Of werkt het ongeveer hetzelfde als b.v. het KWPN?
Ik heb zelf een aantal "papierloze" ponys maar zou het leuk vinden als ik er toch een keuring of iets dergelijks mee zou kunnen doen.
Mijn merries worden dit jaar door een NMPRS hengst gedekt. Wat voor papier krijgen die veulens dan eigenlijk?
Alvast bedankt!

.

.

Citaat:sarahlou, heb je foto's van je pony's?
Zodra ik foto'heb zal ik ze er proberen op te zetten!!Citaat:Oh wat leuk zeg!
Ja als je er de ruimte voor hebt, waarom ook niet he?
Vraag me niet hoe ik het doe ( ik studeer nog...) Gelukkig heeft mijn vriend ook al door dat er snel een huis met wei gekocht zal moeten worden
sarahlou schreef:Citaat:sarahlou, heb je foto's van je pony's?
Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik foto's moet plaatsen![]()
En met mijn digi ben ik ook regelmatig in gevechtZodra ik foto'heb zal ik ze er proberen op te zetten!!
Citaat:Oh wat leuk zeg!
Ja als je er de ruimte voor hebt, waarom ook niet he?
Ik heb er zelf geen ruimte voor, ik woon midden in de stad. Ze staan op een pensionstallingVraag me niet hoe ik het doe ( ik studeer nog...) Gelukkig heeft mijn vriend ook al door dat er snel een huis met wei gekocht zal moeten worden