ki

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sabinelover

ki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 10:29

Clown Clown Clown Clown Clown Hajzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz allemaal alles goed X mij }> Clown Knipoog Haha! Bloos Boos! Huilen Tong uitsteken Vingers aflikken Ach gut Ach gut Sigaar Koe Vork Dromen Slapen Verdrietig Pling Cool Clown Hajzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz allemaal alles goed X mij }> Clown Knipoog Haha! Bloos Boos! Huilen Tong uitsteken Vingers aflikken Ach gut Ach gut Sigaar Koe Vork Dromen Slapen Verdrietig Pling Cool Hajzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz allemaal alles goed X mij }> Clown Knipoog Haha! Bloos Boos! Huilen Tong uitsteken Vingers aflikken Ach gut Ach gut Sigaar Koe Vork Dromen Slapen Verdrietig Pling Cool

Eline

Re: ki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 11:33

1. Het fokkerij en afstamming forum is bedoeld voor, je raadt het misschien al, vragen over fokkerij en afstamming, je bericht is dus off topic.
2. MSNtaal is niet toegestaan op Bokt
3. Je berichten zijn beter te lezen als je het aantal smileys in het vervolg terugbrengt tot misschien één of twee per zin.

Hier dus een slotje.