Ben bekend met de familie van Trento :moeders is ook erg bont getekend en niet te bloederig hopelijk maken de nakomelingen wat goed in beweging...
Ben benieuwd naar jullie ervaringen....
Zoals altijd de mening van Pukpaleis...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pukpaleis schreef:Heb nu enkele Trento nakomelingen gezien maar heb er zo mijn vraagtekens bij, ze blinken niet uit in ras (lees een groot hoofd) een opgerichte hals met wat weinig bespiering de rug is lang de croupe wat kort en plat, de veulens zijn gezegend met meer wit dan hun moeders. Vooralsnog lijken het "echte Ramiro's".
Ben bekend met de familie van Trento :moeders is ook erg bont getekend en niet te bloederig hopelijk maken de nakomelingen wat goed in beweging...
Ben benieuwd naar jullie ervaringen....
Zoals altijd de mening van Pukpaleis...
sarabande schreef:[naam verwijderd] het gaat over een KWPN dekhengst niet over ponnies
Dees schreef:sarabande schreef:Dees het gaat over een KWPN dekhengst niet over ponnies
Het kwpn mocht wensen dat haar paardenbestand zo kwalitatief goed van beweging, bouw en gezondheid was als de D ponies die het nrps in haar bestand heeft.
Een goed paard (1.58m. en hoger) staat in een evenwichtsmodel zonder daarbij zwaar aan te doen.
Het betere sportpaard (jawel: paarden die echt in de sport presteren) hebben een figuur dat sterk gelijkt op die eerder genoemde D-ponies. Ze zijn alleen een stukje groter, de verhoudingen zijn vergelijkbaar.
Dus waarom neerkijken op ponies? Je zou er nog wat van kunnen leren
sarabande schreef:Gelukkig voor de hengstenhouders kijken sommige mensen daar kennelijk niet doorheen en is hun opzet dus geslaagd
Rhea schreef:Hoezo bevooroordeeld....wat stond ook al weer in je onderschrift??
Rhea schreef:mijn excuses ik heb idd slecht gelezen.
Qua verruimen doet ie ieder geval al niet onder en dat voorbeen zou ook niet misstaan bij een Tuiger.
)
silloouuhh schreef:Bij mij staat voorop. Dat een paard moet kunnen lopen een mooi hoofd is mooi meegenomen