First Mission (ierse volbloed)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Titsia

First Mission (ierse volbloed)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:28

Anjatjeuh en ik verzorgen beide een paardje, we hebben een kopie gemaakt van haar stamboom enzovoorts, en nu zijn we op zoek naar meer gegevens van haar en haar ouders en liefst ook foto's van haar vader, want daar vinden we dus eigenlijk niks van, grootouders dan weer wel. Of desnoods zelfs een foto van de merrie zelf want nu is ze erg mager (verwaarloosd geweest) en het zou wel leuk zijn haar in topform eens te kunnen zien Knipoog
Hier de stamboom
Afbeelding

Nicole288

Re: First Mission (ierse volbloed)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:38

Je hebt nog geluk dat je sowieso iets van de afstamming weet. Ik heb een Ierse volbloed gehad die in de jaren 80 naar belgie en daarna nederland is gekomen en zeker in die tijd kwamen ze vaker zonder papieren dan met.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 19:40

In haar boekje staat echt alles ook de naam van de fokker enzo (ook trainer) maar mijn Hongaars is net niet goed genoeg Tong uitsteken

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:51

In het engels doen?
Maar vertel eens iets over die Ier van jullie Lachen
Je komt ze ook weer niet zo heel veel tegen hier he? Die van mij was ontzettend heet. Voor mij wilde hij altijd zijn best doen, maar als iemand anders hem 'wel eens even zou rijden' en hem te veel vasthield ging hij door het lint en bleef de turbo erop hangen.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 22:23

Vraag me dat binnen een paar maanden nog eens Knipoog we zijn nu net bezig met longeren aan enkel een hoofdstel zodat ze eerst ons en onze stemhulpen leert kennen en als ze ooit trug wat dikker wordt zadeltje erop en wij erop en is zien hoe ze reageert, ze is eigenlijk vrij kalm je ziet wel dat een het bloedkikkertje is maar tot nu toe luistert ze heel goed vind ik. Zal even wat foto's van haar plaatsen niet verschieten want ze is verwaarloosd geweest.
Ohja ook denken we dat zij zelf een anglo arabier is bij breed staat telivér
Afbeelding
Afbeelding
toch te mager om er nu mee te rijden vind ik
Afbeelding