Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ikje19 schreef:Ook heb ik gehoord dat Manhattan kleine veulens geeft, ik ken er een die nu 3 jaar is, en behoorlijk achter loopt, is dit bekend?Kan een groeispurt nog komen? Alvast bedankt!
Nicole288 schreef:Manhattan vergroot volgens het kwpn +2,5 cm
Ikje19 schreef:Bedankt! Jij geeft veel mensen hun antwoord op vragen zag ik al, echt geweldig..
Sammie schreef:abbo'tje hier abbo'tje daar
) 

TequilaRos schreef:Ikje19 schreef:Ook heb ik gehoord dat Manhattan kleine veulens geeft, ik ken er een die nu 3 jaar is, en behoorlijk achter loopt, is dit bekend?Kan een groeispurt nog komen? Alvast bedankt!
Wat voor moeder zit er achter die Manhattan dan. Zover ik weet, fokt Manhattan niet verkleind. De hengst is zelf 172.
Heb zelf een Manhattan gereden en die was ook niet klein (exacte maat weet ik helaas niet)

Ruchet schreef:Oh, sorry, ik heb niet goed gelezen, jij hebt een nakomeling van Manhattan gereden![]()
Citaat:Gister heb ik Manhattan in het echt gezien, bij Nijhof en was onder de indruk
Elisa2 schreef:Een oude werkgever van mij heeft Dublin een tijdje gereden,Dublin was lastig te rijden omdat hij super rillig was..