Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Carri schreef:Maandagavond zag ik Warkant van het Gestelhof lopen op een clinic te Oud Heverlee. Ik ben geen fan van Ferro, maar deze afstammeling viel toch zéér positief op. Hij mag dan wel in België geboren en gekeurd zijn, volgens mij is het één van de beste gekeurde hengsten van Ferro op dit moment. Wie heeft hem gezien en heeft een veulen van hem te verwachten?
Peterina schreef:Carri schreef:Maandagavond zag ik Warkant van het Gestelhof lopen op een clinic te Oud Heverlee. Ik ben geen fan van Ferro, maar deze afstammeling viel toch zéér positief op. Hij mag dan wel in België geboren en gekeurd zijn, volgens mij is het één van de beste gekeurde hengsten van Ferro op dit moment. Wie heeft hem gezien en heeft een veulen van hem te verwachten?
Hij is toch ook Westfalen gekeurd en zijn veulen worden ook aanvaarden door de KWPN en SBS? Of vergis ik me ?
Mijn veulen van Warkant is nu 7 dagen oud en is een schatje, ze heeft wel een karaktertje
Maar ze is zo leerzaam, echt waar...In één uur tijd (toen Quirina was bevallen) stond ze recht, was ze aan het drinken en huppelde ze al rond....Ze is super sociaal, komt naar alle mensen om haar te laten aaien. Haar kleurtje is bruin maar ze gaat waarschijnlijk naar heel donker bruin gaan.
Afstamming is Warkant van 't Gestelhof x Velcome Fontaine x Wendekreis Leonoor schreef:Mijn beeld toen van het dier: ontzettend intelligent en aanhankelijk. Maar wel met pit, geen saai karakter. Mooie beweging en zeer hoogbenig. Sjiek en sprekend hoofd.
Van de beweging valt nog niet zo heel veel te zien maar goeie knieactie heb ik wel al kunnen opmerken en een goeie achterhand ook. Staat ook redelijk hoog op haar benen en vind ze ook een sprekend hoofdje hebben! BessjeDatje schreef:Heyz ,
warkant is die niet van stefan van ingelgem ?
vind het een heel mooi veuelen en warkant zelf loopt heel lekker
xxx
bessjedatje
BessjeDatje schreef:Heyz ,
warkant is die niet van stefan van ingelgem ?
vind het een heel mooi veuelen en warkant zelf loopt heel lekker
xxx
bessjedatje