Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) ik heb alleen nog weinig gehoord van de nafok van don picardi. en ik weet wel dat discovery al zeer populair is, ondanks dat hij pas sinds een week beschikbaar is voor de fokkerij.
. weule schreef:beide hengsten hebben wel wat van elkaar weg, alleen discovery is 2 jaar jonger... en dus is don picardi 2 jaar ouder(maar das logisch..) ik heb alleen nog weinig gehoord van de nafok van don picardi. en ik weet wel dat discovery al zeer populair is, ondanks dat hij pas sinds een week beschikbaar is voor de fokkerij.
Ook heb je met discovery naast een echte dressuurhengst ook nog zijn springaanleg, waarvoor hij een 8 verkreeg in de verrichting. Dus iets meer allround... Daarom lijkt mij deze hengst interessanter.
ik weet niet wat don picardi qua dekgeld kost,
Maar discovery kost 800 euro en bij gust 'slechts' 340,- euro
weule schreef:aangezien ik heb persoonlijk ken, en hij sinds die foto(die op 2,5 jarige leeftijd is genomen al erg is veranderd...... Het is nu een super mooie hengst om te zien, en kan apart lopen aan de hand.. en gezien zijn resultaten deed hij het onder het zadel ook in de test.. En er is in een week tijd al een gigantische vraag naar deze hengst... Hij kan het net aan, terwijl hij super sperma heeft....
weule schreef:Niet dat ik weet,... er stond een springfoto in de paardenkrant van afgelopen week, maar die is al van de verrichting, maar je kunt hem natuurlijk 'live' komen bekijken bij Hans Olthof in Ruurlo. En op 24 april is er hengstenshow en dan wordt hij ook getoond...
Maar hij is nu nog mooier dan op de foto van de site van VDL en de foto uit het dekboekje...