Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
svans schreef:Wie gaat er vanavond kijken?
En hebben jullie enig idee wie er allemaal komen?
jetje10 schreef:zouden jullie dan eens Casantos voor mij op de foto willen zetten?? Ik red het vanavond niet om daar aanwezig te zijn!
MissHIS schreef:Ik denk dat ik er ook heen ga. Ligt er een beetje aan hoe het op schiet met mijn leerwerk.
TequilaRos schreef:jetje10 schreef:zouden jullie dan eens Casantos voor mij op de foto willen zetten?? Ik red het vanavond niet om daar aanwezig te zijn!
Ik doe mijn best. Ben de hele middag al aan het stinkmodder met de instellingen van mijn camera om beter foto's te krijgen als vorige keer. Met de hengstenshow van Cazemier zijn ze bijna allemaal mislukt!
TequilaRos schreef:Wij (Marije1984 en ik) gaan ook heen!! Als je iemand kreupel ziet lopen, that must be me!!!
Ga toch maar proberen om wat leuke plaatjes te schieten!!

MissHIS schreef:Nee ze hebben geen site. What a surprise.
paulanda schreef:graag foto's van samba hit II
svans schreef:En is het gelukt met je been Tequilaros?
) TequilaRos schreef:Hihihihi, mijn been hangt er nog aan:D Maar wij hebben de laatste hengsten niet meer gezien! Dus Samba Hit en Kenwood hebben we niet meer gezien! Kwamen ook eigenlijk alleen maar voor Haarlem. Maar flink bezig geweest gister, maar kon het niet aldoor eens worden met de sluitertijd van mijn camera. Dus foto's komen eraan, maar niet van hoogstaande kwaliteit. (ben beter gewend van mezelf )
.
Dance.
) en Casantos. Maar ik heb ook niet alles gezien, het was veel te gezellig bij de bar haha!