Hexagon's Louisville

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zaira

Hexagon's Louisville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 22:53

Hee allemaal

Wij zijn van plan onze merrie te laten dekken van Hexagon's Louisville.
Hij is danwel verkocht maar ze hebben op Hexagon nog sperma.

Heeft iemand hier al mee gefokt en weten jullie of hij ook grote veulens vererft en hoe ze uit zien?

Groetjes Anniek

Kaja

Re: Hexagon's Louisville

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 08:09

Beperkte hoeveelheid ja....

Zeg heb jij meerdere merries of ben je er nog niet uit welke hengst je wilt gaan gebruiken...
In diverse topics geef je aan met verschillende hengsten te willen fokken... En ook de meest uitlopende keuzes, dus ik neem aan dat je meerdere merries hebt??

Persoonlijk (ik weet natuurlijk niet wat voor merrie je hebt) zou ik niet gaan fokken met Louisville, ja hij is erg groot en ja het is een leuk dier om te zien, maar i.m.o niet intressant daar hij anders wel bij "intressante" stamboeken aangesloten zou zijn... Knipoog

zaira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 09:03

Hee

Ja mijn vader vind hem geweldig maar ik denk dat hij te groot is voor mijn merrie. Ikzelf vind Decor Dream Catcher een betere keuze maar ik wil eerst iets meer weten of Louisville.
Het is idd waar dat hij toch op een of andere manier niet goed genoeg was voor het KWPN en dat zal niet voor niets geweest zijn.
Ik heb maar 1 merrie die we nog eens willen laten dekken en de keuze wordt gemaakt uit die 2 hengsten.

Als iemand iets weet over Louisville hoor ik het graag.

P.S. http://groups.msn.com/barique , op deze site staat ze. Het is Barique, wie heeft een idee van een hengst voor haar? Ze heeft eentje nodig met een sterk achterbeen en ik wil graag een grote hengst.

Groetjes Anniek

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:06

Je merrie is al 22.. Vind je het de risico's waard??

zaira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 09:09

Ik ga het er nog met de dokter over hebben maar ze heeft vorig jaar een veulen gehad en daarvoor al een stuk of 6 veulens gehad. Ze is dus normaal gezien wel zuiver van binnen. Maar sowieso ga ik het er nog met de dokter over hebben.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 09:52

als de merrie nog in goede conditie is dan kan ze zat nog 1 of zelfs meer veulens krijgen! OK dan!