Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mariek87 schreef:van Contendro I is het 450€ +450 € bij dracht (diepvries is hier in Belgie 1150Wat is precies het verschil in dekgeld, weet je dat zo?
piahorse schreef:Hoi,
Ik heb vorig jaar 1100€ moeten betalen bij Reinartz. Dadeluijk de volle pot en geen 450 + 450 €?
Ben je bij Baginiebos gegaan ?
gabrycha schreef:
Maar over 2 valt nog weinig te zeggen hij is 2 jaar geleden pas goedgekeurd bij holstein dus dat hij nog weinig goed heeft voortgebracht vind ik nogal voorbarig!

gabrycha schreef:Bij reini tewis is hij net zo duur als bij gestuet famos, ik wil 1 of 2 gaan gebruiken voor eveneens een peter pan merrie.
Maar over 2 valt nog weinig te zeggen hij is 2 jaar geleden pas goedgekeurd bij holstein dus dat hij nog weinig goed heeft voortgebracht vind ik nogal voorbarig!
Ruchet schreef:gabrycha schreef:Bij reini tewis is hij net zo duur als bij gestuet famos, ik wil 1 of 2 gaan gebruiken voor eveneens een peter pan merrie.
één ding kan ik er al wel over zeggen; hij geeft ze niet groot !!