Hallo allemaal,
Ik wil weten of er veulenfoto's zijn van mijn paard daarom ben ik op zoek naar mevr. J.H. Slegers uit Veldhoven de fokker van mijn donkerbruine KWPN-ruin Lucas(vader: Garanco en moeder: Erla)
Ik heb al ooit geinformeerd bij de Gemeente Veldhoven maar die beweerde dat de straatnaam die ik opgaf niet eens bestond in Veldhoven. En we waren toch echt al eens bij dat adres in Veldhoven geweest maar daar stond een klein bijna leegstaand huisje en er was niemand aanwezig. Dus die ambtenaar bij de Gemeente Veldhoven weet niet eens welke straten er in zijn woonplaats zijn, maar ja dat zoeken liep dus tot een dood end.
Ook hebben we alle mensen met de achternaam Slegers in veldhoven gebeld, maar niemand die een paard heeft gehad, dus helaas.
Ook KWPN wist het niet.
Nu dus maar via internet even zoeken, wie weet kent iemand haar.
Het lijkt me zo leuk om mijn eigenwijze Luc als klein veulentje te zien op foto's dus wie heeft er ooit in Veldhoven of Soerendonk (daar is hij later naar toe verhuisd, die manege had ook geen verdere gegevens voor me) een klein donkerbruin/ zwart veulentje gezien en daar foto's van of kent toevallig die mevrouw Slegers met de merrie Erla(vos) ik hoor het graag.
(Een klein fotootje van Lucas zie je schuin links)