wa zijn dat...?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

wa zijn dat...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 12:53

euhm mijn merrie aar uier begint zich op te blazen is achter de tepels hard en haar buik iusq opgezet ze is 1.25 m groot en stond bij een hengst van ongeveer1.70m groot in augustus maarnu begin ik te denken dat ze zwanger is ik weet het niet ze is niet meer zo speels en haar uier tjaah we weten het niet en ik heb nu wel een paar vragen wat zijn de :- Slappe staart (kan alle kanten op)
- Losse banden
- Flanken vallen in
- Vulva word slap en lang en haar anus ondere haar poep waar de kaka uit komt Clown zit del aattste tijd heel erg naar voren we weten niets over haar voro we ze hadden

Boldly

Re: wa zijn dat...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:16

Is ze dik? Dat is ook wel van essentieel belang natuurlijk.. Vooral als er zo'n grote hengst op heeft gezeten! Ik zou het wel knap vinden! Dat is dan een apart standje Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:13

Een hengst van 1.70? Bloos!

Is dat veulen dan niet veel te groot voor de merrie?

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:17

Ten eerste moet je over een nakende geboorte geen zorg maken mits ze pas in juli haar veulen zal krijgen als ze drachtig is. (Heeft in augustus bij de hengst gelopen).

Dat gezegt zou ik toch als de bliksem een dierenarts erbij halen en haar laten onderzoeken.
- op mogelijke dracht ... en aub vertel hem dat ze hoogst waarschijnlijk gedekt was door een 170 cm hengst Stoom uit je oren . Er zal ook waarschijnlijk hulp ter hande moeten zijn bij de geboorte!
- op mogelijke ontsteking ... aangezien de symptomen
- of op een mogelijke verwerping ... nogmaals aangezien de symptomen.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:01

een veulen past zich toch aan aan de moeder?? ieder geval dat is mij altijd verteld Verward

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 11:50

Inderdaad meestal past een veulen aan de maat van de moeder MAAAAAR !! dan spreken wij meestal over Een, misschien twee, maat verschillen met de vader.
Hier praat je over een B-pony en een grote paarde hengst (170cm) ... hier bijna 4 maten verschil Wow! .
Het gaat niet zo zeer over de hoogte verschil, alhoewel hier wel rekening mee gehouden moet worden, het gaat meer over bouw en massa verschil. Het veulen groeit gewoon door in de buik van de merrie maar de vraag is of de merrie groot genoeg is (bekken) of in staat is om dat 'brok' eruit te krijgen.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 17:54

oeh dat klinkt niet best Bloos! ik zou maar snel de DA ff laten kijken Ja