Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Neonlight schreef:Ik heb een jonge Kantjes Ronaldo, nu 4 jaar oud. Wat wil je weten? (De mijne is overigens geen New Forest pony maar een appaloosa, moeder was een few spot).

NFman schreef:Ga naar www.newforestpony.nl daar vindt je de eigenaar, fokker en dekstation! Ook het adres en email van die mensen en kan je een uitegereide hengsten folder toe gestuurd krijgen! Heb ik ook gedaan en heb met de ponies gedekt bij: Woodrow's Carisbrooke, Valentino en Reekamp's Saladin! Wil je meer info mail me dan ffies larspronksuperman@hotmail.com groetjes Lars
p.s ben op elke show of keuring aanwezig duz weet een hoop
NFman schreef:Ga naar www.newforestpony.nl daar vindt je de eigenaar, fokker en dekstation! Ook het adres en email van die mensen en kan je een uitegereide hengsten folder toe gestuurd krijgen! Heb ik ook gedaan en heb met de ponies gedekt bij: Woodrow's Carisbrooke, Valentino en Reekamp's Saladin! Wil je meer info mail me dan ffies larspronksuperman@hotmail.com groetjes Lars
p.s ben op elke show of keuring aanwezig duz weet een hoop

)