Mooi

Drinken

Ze staat een beetje raar :S

Drinken

Zie die gans er achter!!

Lieff

Ook lief!

Verstoppertje spelen
Bij de andere pony (Ariël) die op springen staat is nog niet veel te zien, kan nog wel enkele dagen duren als ik het zo zie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lieff

Kalimba schreef:Ach wat lief! En lange beentjes dat ze heeft!
Superknoddig veulen![]()
Is ze altijd zo rustig buiten?
window schreef:wat is Bambi toch super schattig
op avontuur in de wei
) 

Menino schreef:oow wat een lieverd...![]()
mischien kom ik binnenkort toch even op bezoek *ahum:D* (ik vrees niet dat ik erin kom)
alleen op sommige foto's lijkt het net alsof haar voorbenen en heel stuk korter zijn dan haar achterbene
Tadano schreef:Menino schreef:oow wat een lieverd...![]()
mischien kom ik binnenkort toch even op bezoek *ahum:D* (ik vrees niet dat ik erin kom)
Waarom zou het niet mogen? Je bent toch niet met ruzie weg gegaan?
LovesMaarte schreef:Heel leuk veulen! Leuke naam ookalleen op sommige foto's lijkt het net alsof haar voorbenen en heel stuk korter zijn dan haar achterbene
Menino schreef:
nopes maar suzanne en sandra hadden gezegd tegen Ellen dat ik bij de pas de deux kwam kijken, en toen zei Ellen dat ik er niet meer mocht komen omdat ik op de maria's hoeve stond ofzo...![]()
tenminste, dat wat ik van hun heb gehoord hoor

Menino schreef:oow wat een lieverd...![]()
Whahahha.moowsy schreef:Ik vind hem trouwens wel mager voor een veulen.
Menino schreef:
nopes maar suzanne en sandra hadden gezegd tegen Ellen dat ik bij de pas de deux kwam kijken, en toen zei Ellen dat ik er niet meer mocht komen omdat ik op de maria's hoeve stond ofzo...![]()
tenminste, dat wat ik van hun heb gehoord hoor
window schreef:moowsy schreef:Ik vind hem trouwens wel mager voor een veulen.
komt omdat ze eerst niet wisten dat doornroosje drachtig was.
daarom kreeg doornroosje alleen genoeg voer voor haar zelf maar niet genoeg voor ook nog haar veulentje.
sorry hoor maar je ziet toch aan een pony dattie dikke uiers krijgt en dat ze een stuk dikker en op het laatst ook veel slomer wordt! Sjonge jonge 
Margon schreef:Jemigsorry hoor maar je ziet toch aan een pony dattie dikke uiers krijgt en dat ze een stuk dikker en op het laatst ook veel slomer wordt! Sjonge jonge
Ik vind het hem ook erg mager!
window schreef:Margon schreef:Jemigsorry hoor maar je ziet toch aan een pony dattie dikke uiers krijgt en dat ze een stuk dikker en op het laatst ook veel slomer wordt! Sjonge jonge
Ik vind het hem ook erg mager!
doornroosje is nooit 1 van de snelste geweest en ze was helemaal niet zo dik omdat dat veulen natuurlijk magertjes is.
en aan het einde hadden ze het ook door hoor dat ze drachtig was
maar dan kan je de merrie natuurlijk niet vol proppen om dat veulen nog ff dik te laten worden
ook al is dit veulen nog zo mager... en de merrie is ong. 6 maanden drachtig dan zie je echt wel dat ie dikker word hoor ook al is dat veulen zo mager! Ik weet niet hoelang doornroosje al bij jullie staat ? En of ze is gekeurd voordat ze bij jullie kwam? Margon schreef:
ook al is dit veulen nog zo mager... en de merrie is ong. 6 maanden drachtig dan zie je echt wel dat ie dikker word hoor ook al is dat veulen zo mager! Ik weet niet hoelang doornroosje al bij jullie staat ? En of ze is gekeurd voordat ze bij jullie kwam?
Sjoert schreef:Ligt er een sloot langs de wei? Volgens mij zit daar geen bedrading omheen ofwel?
Ben je dan niet bang dat het veulen daar in valt.
Ik kon het niet goed zien op de foto's, maar het is gewoon een opmerking
lekker zo samen met mams in de wei