Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Orchid schreef:Daar heb je wel gelijk in, maar wat wel zo is, is dat je sommige rassen ronduit lelijk vind![]()
*Tinkers*Friezen*![]()
En soms hebben bepaalde rassen wel een bepaald karakter, zo kunnen sommige rassen erg rustig zijn, maar dan nog kun je niet zeggen dat alle paarden van dat ras hetzelfde zijn
Da's nou net het leuke want 2 Orchid's zou de wereld niet kunnen verdragen
Jessicake schreef:Minst leuke rassen, heel makkelijk.
Op de eerste plaats shetlander, kweet ni waarom maar toch nope zoiets moet ik nooit hebben.
2des: Kwpn vind ik alles behalve mooie paarden
Geef mij maar iets anders dan een shet op kwpn-er achtig beestje. Kweet niet kwpn ziet er zo normaal uit en een shet is precies kweet ni wa maar toch liever ni.
Ik heb liever falabella's dan shetlanders.

MissSisa schreef:Ieder heeft toch zn eigen mening???
Dan kun je daar wel heel boos om worden....................
(zoals dat je zegt: ik vind een fjord niet mooi........... dan wordt je gelijk door iedereen aangevallen...... Dat is mijn mening en daar mag je gelukkig voor uitkomen)
Dus doe dan niet zo..............
Dat is meelul.len met anderen vind ik. 
Leo_ke schreef:Iemand vroeg een keer wat voor pony ik heb..
En dan zeg je Haflinger, krijg je als antwoord; 'wat moet je dáár nou mee?'
Nee het is geen 'bloedpaard' maar ook al is het officieel een koudbloedras; ze is nog behoorlijk vurig. Je zult ons de komende jaren nog niet op het strand tegenkomen!
Maar iedereen zijn mening, en die kan je niet altijd veranderen

(fjorden, haflingers) trekken mij helemaal niet, maar je hoort mij niet zeggen dat ze sloom zijn of minder kunnen, een goede vriend van mij heeft een 2 span Haffies in de marathon lopen en die doen het super maar ik heb niks met deze rassen. Net zoals shetlanders, ook niet mijn favoriet
Ik ben een tuigpaarden gek
en dan wel van het KWPN type zoals Manno, Jonker, Ganges, Hofmeester...enz. En Saddlebreds (wel of niet gekruist) zijn mijn aller grootste favo's
}>