en dan op eens heb je een veulen!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yvanda

en dan op eens heb je een veulen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 14:28

een maand geleden kwam ik der achter dat ze drachtig was ik heb er nu tien maanden en ze heeft altijd bij een 2 jarige hengst in de wei gestaand die niet dekken wou maar de laaste maand merkte ik opeens dat die uiers best dik Pling waren en nu 1 april is SPIKE geboren!!! de vader is een new forest hengst en de moeder een fjord

ik heb wel foto's maar weet niet hoe ikdie hier kan plaatsen!!!

Kytha

Re: en dan op eens heb je een veulen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 15:00

Gefeliciteerd!!
En ben benieuwd naar de foto's!
Ik wil ze wel voor je plaatsen, kweet niet of je ze naar e-mail kan sturen? (elkenaalden@hotmail.com)

Sann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:37

Of ga gewoon naar www.mijnalbum.nl en plaats daar je foto's. Dan kan je ze zo hierop zetten. Doe dan voor de URL [img] en erachter [/img] Knipoog

paardjuh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 17:31

ik heb het zelfde probleem ik heb een paar mooie foto's en die wil ik ook graag op bokt zetten maar ik krijg ze er niet op.
kunnen jullie het me even uitleggen?

Sann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:44

Zoals ik al zei: ga naar www.mijnalbum.nl en meld je daar aan. Daar kan je foto's uploaden. En dan moet je ze in een bericht zetten, met [img] voor de URL en [/img] achter de URL. Voor de URL klik je met je rechtermuisknop op de foto en dan staat de URL daar wel.